دیدار مدیرعامل بانک ملت با جانبازان قطع نخاعی

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملت با جانبازان قطع نخاعی مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله دیدار کردند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملت، محمد بیگدلی، کورش معدلت و حسن روستا اعضای هیات مدیره، ناصر شاهین فر معاون مدیرعامل، رشید خضری مدیر روابط عمومی، پرویز حکمت پناه رییس اداره کل تدارکات، محسن مقدسی رییس اداره کل حراست، پیمان طوبایی رییس اداره کل مهندسی ساختمان و جمشید سهرابی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانک ملت، علی رستگار مدیرعامل این بانک را همراهی می کردند.

 

مدیرعامل بانک ملت در بازدید از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله، با جانبازان این مرکز دیدار کرد و با آنان درباره خاطرات دوران دفاع مقدس به گفت و گو نشست.
علی رستگار در این دیدار با بیان این نکته که جانبازان شهدای زنده اند که رشادت ها و از خودگذشتگی های آنان در 8 سال جنگ تحمیلی قابل ستایش است، اظهار داشت: عده ای از رزمندگان خالصانه رفتند و به مقام والای شهادت نایل شدند و عده ای هم به درجه رفیع جانبازی رسیدند و طی سال های متمادی، مشکلات و سختی های زیادی را تحمل کردند.
وی با بیان این نکته که همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های جانبازان هستیم تاکید کرد: با وجود رشادت های این عزیزان، دشمن تا دندان مسلح نتوانست حتی یک وجب از خاک کشورمان را اشغال کند. این در حالی است که رزمندگان ایران اسلامی با حداقل امکانات، از جان و مال خودگذشتند و در مقابل دشمن مقاومت کردند.
مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر این نکته که ما به شهدا و جانبازان بدهکاریم و باید با خدمت به مردم گوشه ای از فداکاری های آنها را جبران کنیم، تصریح کرد: کارکنان بانک ملت هیچ وقت عظمت و بزرگی کار شهدا و جانبازان را فراموش نخواهند کرد چرا که اگر این فداکاری ها و دلاور مردی ها نبود امنیت و آرامشی هم در این کشور وجود نداشت.
وی با قدردانی از دست اندرکاران مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله بابت خدمتگزاری صادقانه به جانبازان خطاب به مدیر این مرکز گفت: کار شما کار بسیار مهم، بزرگ و با ارزشی است که زبان از بیان ثواب آن قاصر است.
رستگار خاطرنشان کرد:کارکنان این مرکز، به شجاع ترین و عزیزترین افراد کشور خدمت می کنند، کسانی که امنیت امروز کشور مرهون رشادت های آنان است.
وی خطاب به کارکنان این مرکز اظهار داشت: هر ثانیه خدمت شما به جانبازان، عبادت است و این خدمت یک موهبت و سعادت است که خداوند به هر کسی اعطا نمی کند. کارکنان این مرکز منتخب خدا برای انجام این ماموریت بزرگ هستند.
مدیر مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله نیز با اشاره به نگهداری 32 جانباز در این مرکز گفت: جانبازان یادگاران دفاع مقدس اند که نباید به هیچ وجه فراموش شوند.
مدیر عامل بانک ملت در این دیدار برای رفع مشکلات مالی جانبازان مرکز توانبخشی ثارالله دستورات لازم را صادر کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.