بانک آینده موفق به دریافت تندیس رضایت‌مندی مشتری شد

«بانک آینده»، در نخستین «جشنواره ملی رضایت‌مندی مشتری در حوزه بانک و بیمه» که از سوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، موفق به دریافت تندیس «رضایت‌مندی مشتری» شد.

عصر بانک؛هدف از این جشنواره که روز یکشنبه، 29 آذرماه سال جاری و در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، تبیین رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در حوزه بانک و بیمه عنوان گردید.

 

بر همین اساس، در این جشنواره از برترین‌های حوزه بانک و بیمه از منظر: مشتری‌مداری، نیازسنجی مشتریان، ارائه خدمات مطلوب و رعایت حقوق مادی و معنوی مشتریان و … توسط مدیران بانکی و بیمه‌ای قدردانی به‌عمل آمد و بانک آینده در فرآیند سنجش و ارزیابیِ منطبق بر اصول تخصصی و علمی، به‌عنوان بانک حامی حقوق مصرف‌کننده، شایسته تقدیر شناخته شد و موفق به دریافت نشان عالی این جشنواره در قالب تندیس «رضایت‌مندی مشتری» گردید.

 

این تندیس از طریق آقایان؛ دکتر جعفری، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان؛ دکتر موحدی، مدیرکل حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی و دکتر بانک، معاون کل نهاد ریاست جمهوری به بانک آینده اعطا گردید.

 

گفتنی است؛ این موفقیّت، به‌دلیل نهادینه شدن اصل «مشتری‌محوری» و رعایت آن در تمامی سطوح بانک آینده به‌دست آمده است. از همین‌رو، کلیه فعالیت‌های بانک آینده همواره بر مبنای میزان رضایت‌مندی و ارزش‌آفرینی برای مشتریان در مسیر سرآمدی، برنامه‌ریزی می‌شود.

 

شایان ذکر است؛ نخستین جشنواره ملی رضایت‌مندی مشتری در حوزه بانک و بیمه با سخنرانی مسؤولان بلند پایه کشوری و مدیران عالی‌رتبه  و با حضور مدیران ارشد وزارت‌خانه‌های مرتبط و اساتید و صاحب‌نظران این عرصه برگزار شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.