پیشگامی بانک صادرات ایران در انجام رسالت های اجتماعی

​بانک صادرات ایران در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، رفع گرفتاریهای نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت‌های اجتماعی از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه سالجاری ٣ هزار و ٦٢٦ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، آمارهای عملکردی درخصوص وام‌های قرض الحسنه طی امسال نشان می‌دهد که این بانک مبلغ ٣ هزار و ٦٢٦ میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض الحسنه ازدواج و تامین جهیزیه به زوج های جوان پرداخت کرده و با این اقدام گره از مشکلات تعداد کثیری از جوانان را در سراسر کشور گشوده است. همچنین در مقطع زمانی یاد شده بیش از یک هزار و ٢٦٦ میلیارد ریال وام قرض الحسنه در سرفصل های مشاغل خانگی، اشتغالزایی، کمک به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و… و مبلغ ٢٨ میلیارد ریال در قالب عقد قرض الحسنه درمان به بیماران نیازمند پرداخت کرده و میلیاردها ریال دیگر نیز به سرفصل‌هایی همچون؛ تجهیز مدارس، کمک به زلزله زدگان، کمک به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و… اختصاص داده است.

 

بر اساس این گزارش بانک متبوع در راستای انجام رسالت‌ها و تعهدات اجتماعی، پرداخت وام‌های قرض الحسنه نظیر: ازدواج و تهیه جهیزیه، درمان بیماری و خود اشتغالی و مشاغل خانگی را به منظور حمایت و کمک به اقشار کم درآمد در دستور کار قرار داده است .

شایان ذکر است منابع مالی برای پرداخت وام های قرض الحسنه حساب های پس انداز قرض الحسنه می باشد که هموطنان عزیز با افتتاح و افزایش مبلغ موجودی حسابهای مذکور می توانند بانک صادرات ایران را در پرداخت وام های قرض الحسنه یاری نمایند.

گفتنی است بانک صادرات ایران در سال گذشته نیز با پرداخت بیش از ٢٢ درصد از کل وام های پرداخت شده توسط شبکه بانکی سهم بسزایی در رفع گرفتاری های جوانان این مرزو بوم داشته است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.