نحوه استفاده از خدمات تلفن بانک گردشگری

برای استفاده از تلفن بانک گردشگری دسترسی به هر یک از ابزارهای ارتباطی موجود در شبکه مخابراتی و گرفتن شماره 23950 (021) کافی است.

تلفن بانک گردشگری به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن در هر ساعت از شبانه‌روز و بدون تردد در شهر با آرامش فکری به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از این سرویس بانک گردشگری، دسترسی به هر یک از ابزارهای ارتباطی موجود در شبکه مخابراتی و گرفتن شماره 23950 (021) کافی است. همچنین با تماس با این شماره می‌توانید نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سوالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوید.

مزایای استفاده از تلفن بانک گردشگری چیست؟

شاخص‌ترین مزیت استفاده از سرویس تلفن بانک، سرعت در انجام عملیات بانکی بدون مراجعه به شعبه است. برخی از خدمات و اطلاعاتی که درباره حساب بانکی‌تان به آن نیاز دارید مانند کنترل موجودی حساب، دریافت گزارش گردش حساب، اطلاع از وضعیت چک‌های صادرشده و … بدون اینکه لازم باشد به شعبه بانک مراجعه کنید، از این طریق و به ساده‌ترین روش ممکن در دسترس شما قرار می گیرد.

چه امکاناتی در تلفن بانک گردشگری قرار دارد؟

امکاناتی که در تلفن بانک گردشگری برای شما فراهم آمده است به شرح زیر است. شما با استفاده از این سرویس می‌توانید:

  • از موجودی حساب‌های خود مطلع شوید.
  • از گردش حساب‌های خود مطلع شوید.
  • بین حساب‌های خود انتقال وجه دهید.
  • صورت گردش حساب خود را به صورت فکس دریافت نمایید.
  • کارت بانکی سرقت شده و یا مفقودشده خود را مسدود کنید.
  • از وضعیت چک‌های صادرشده آگاهی پیدا کنید.
  • رمز ورود به سامانه تلفن بانک خود را تغییر دهید.

ورود به سامانه تلفن بانک گردشگری، با نام کاربری و رمزی که از یکی از شعب این بانک دریافت کرده‌اید، امکان‌پذیر است.

چگونه می‌توان از خدمات تلفن بانک بهره برد؟

برای فعال‌سازی سرویس تلفن بانک کافی است پس از افتتاح هر حسابی اعم از پس انداز، جاری و کوتاه مدت در هر یک از شعب بانک، رمز تلفن بانک خود را دریافت کنید. برای استفاده از امکانات این سیستم لازم است یک دستگاه تلفن که امکان شماره گیری به صورت Tone را دارد، در اختیار داشته باشید. علاوه بر بسیاری از دستگاه‌های تلفن متداول، تمامی گوشی‌های موبایل نیز امکان شماره گیری به صورت Tone را دارا هستند و لذا از طریق موبایل نیز می‌توان به تلفن بانک متصل شد.

1 نظر
  1. زهرا کیانی نیا می گوید

    با سلام، شماره پشتیبانی بانک گردشگری شماره مشتری و رمز میخواهد، لطفا میتوانید توضیح دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.