خدمات کارت بانک کارآفرین چیست؟

بانک کارآفرین با ارائه کارت برداشت، سادگی و سرعت در حمل پول و استفاده از آن را برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

عصر بانک؛ دستگاه های خودپرداز بانک کارآفرین برای خدمات اعلام مانده حساب، تغییر رمز، دریافت یا تغییر رمز دوم کارت ( جهت خریدهای اینترنتی و تلفن بانک )، اخذ صورتحساب، دریافت وجه، انتقال وجه ، پرداخت قبوض و خرید شارژ در تمامی اوقات شبانه روز آماده ارایه خدمات به شما می باشد.

 

 

خدمات کارت برداشت بانک کارآفرین

 

تلفن بانک کارآفرین برای خدمات اعلام آخرین موجودی، خواندن 3 گردش آخر حساب، ارسال صورتحساب تا 5 گردش آخر حساب، اعلام مفقودی کارت توسط دارنده آن و پرداخت قبوض، آماده ارایه خدمات به شما می باشد.

 

با کارت بانک کارآفرین می توانید از خدمات زیر استفاده نمائید

1. دستگاه های خودپرداز بانک های عضو شبکه شتاب

2. دستگاه های پایانه های شعب بانک های عضو شبکه شتاب

3. پایانه های فروش بانک های عضو شبکه شتاب نصب شده در مراکز خرید و فروشگاه ها

4. تلفن بانک های عضو شبکه شتاب

5. کیوسک بانک های عضو شبکه شتاب

6. تلفن همراه بانک های عضو شبکه شتاب

7. درگاه اینترنتی بانک های عضو شبکه شتاب

 

انتقال وجه سه جانبه در بانک کارآفرین

 

با هدف  رفاه حال مشتریان و  هموطنان گرامی  انتقال سه جانبه وجه در  خودپردازهای بانک کارآفرین و یا توسط دارندگان کارآفرین کارت عملیاتی شد.
بانک کار آفرین به منظور افزایش رضایت مندی و تسیهل دسترسی مشتریان به خدمات الکترونیکی،امکان انتقال وجه سه جانبه در بانک‌های صادرات، ملی، صنعت و معدن ، توسعه صادرات ، سپه ، سینا، و بانک تات را فراهم کرد.

دارندگان کارت های هر یک از این بانک ها می توانند با مراجعه به یکی از خودپردازهای پنج بانک دیگر و نیز خودپردازهای بانک کارآفرین وجه مورد نظر را به کارت دیگری در یکی از بانک های مذکور انتقال دهند.بدین معنی که به فرض دارندگان کارآفرین کارت می توانند از طریق خودپردازهای بانک ملی  عملیات انتقال وجه را به کارت دیگر در بانک سپه انجام دهند و نیز دارندگان کارت بانک های مذکور این عملیات را به صورت سه جانبه که یکی از بانک های مورد نظر بانک کارآفرین باشد انجام دهند.

سقف مبلغ انتقال وجه در مورد حساب های شتابی کما فی السابق 30 میلیون ریال می باشد. با عملیاتی شدن این طرح جدید، مشتریان بانک های مذکور از مزیت و سهولتی بیشتر در مورد انجام عملیات بانکی نوین بهره مند خواهند شد .

یادآور می شود تا قبل از عملیاتی شدن این خدمت جدید، تنها انتقال دوجانبه وجه بین دو بانک امکان پذیر بود و دارنده کارت شتاب باید حداقل کارت بانک مبدا یا مقصد را در اختیار می داشت.

صدور و فعال نمودن کارت برداشت

 

1-   چنانچه دارای حساب در یکی از شعب بانک کارآفرین می باشید به شعبه مراجعه نمایید. در غیر این صورت ابتدا نسبت به افتتاح حساب در یکی از شعب بانک کارآفرین مورد انتخاب خود اقدام نمایید.

 

2-   نسبت به تکمیل فرم درخواست صدور کارت و تائید شرایط قرارداد مربوطه اقدام نمایید.

 

3-   با دریافت کارت از شعبه، به اولین دستگاه خودپرداز متعلق به بانک کارآفرین مراجعه نموده و با استفاده از رمز کارت اسکرچ، نسبت به تغییر و انتخاب شماره شخصی جدید خود بر اساس توضیحات کاربر شعبه و یا با مراجعه به بروشور مربوطه اقدام نمائید.

 

با استفاده از کارت برداشت بانک کارآفرین می توانید

1-   با متصل کردن کارت خود به سایر حساب های خویش نزد بانک کارآفرین، در صورت عدم وجود مانده کافی در حساب پیش فرض کارت، با استفاده از گزینه انتقال وجه، از مانده حساب های پشتیبان خود در دستگاه های خودپرداز بانک کارآفرین بهره مند گردید.

 

2-   وجه مورد نیاز خود تا سقف چهار میلیون (4،000،000) ریال در هر شبانه روز از دستگاه های خودپرداز بانک کارآفرین و تا سقف دو میلیون (2،000،000) ریال در هر شبانه روز از دستگاه های خودپرداز شبکه شتاب دریافت نمایید.

 

3-   وجه مورد نظر خود را از حساب بانک کارآفرین به حساب دیگر خود در بانک کارآفرین یا حساب سایر مشتریان بانک کارآفرین، بدون محدودیت ریالی توسط دستگاه های خودپرداز بانک کارآفرین انتقال دهید.

 

4-   وجه مورد نظر خود (تا سقف 30.000.000 ریال در هر شبانه روز) را از حساب بانک کارآفرین به حساب های بانک های عضو شتاب و برعکس از طریق دستگاه های خودپرداز بانک مبدا یا بانک مقصد، انتقال دهید.

 

5-   توسط دستگاه های پایانه شعب بانک های عضو شبکه شتاب وجه مورد نظر خود (تا سقف 150،000،000 ریال در هر شبانه روز) را از حساب بانک کارآفرین به حساب های بانک های عضو شتاب و برعکس انتقال دهید.

 

6-   امکان پرداخت قبوض از طریق خودپردازهای بانک کارآفرین

 

7-   خرید شارژ تلفن همراه از خودپرداز :همراه اول،ایرانسل و تالیا

 

تذکرات مهم

چنانچه کارت خود را در مدت زمان محدودی از دریچه مخصوص کارت برندارید، به منظور حفظ منافع شما، کارت به داخل دستگاه عودت داده می شود و می باید در اولین فرصت ممکن با مراجعه به شعبه دارنده دستگاه در زمان کاری، با ارائه مدارک شناسایی معتبر جهت دریافت کارت خود اقدام نمایید.

 

چنانچه وجوه نقد ارایه شده توسط دستگاه را در مدت زمان محدودی از دریچه محل مخصوص تحویل پول برداشت ننمایید، به منظور حفظ منافع شما، وجه به داخل دستگاه عودت داده می شود. با توجه به اینکه وجه مذکور از حساب شما کسر گردیده است، می باید در اولین فرصت ممکن با مراجعه به شعبه دارنده دستگاه در زمان کاری، با ارائه مدارک شناسایی معتبر موضوع را اعلام نمایید تا مورد بررسی و اقدام لازم قرار گیرد.

 

در نگهداری کارت نهایت دقت را مبذول داشته و از قرار دادن آن روی دستگاه هایی با حوزه الکترومغناطیسی قوی نظیر تلویزیون و مانیتور و همچنین در نزدیکی دستگاه های گرم کننده و یا مقابل نور شدید خورشید و در کنار دفترچه های تلفن مغناطیسی خودداری نمایید.

 

رمز اول کارت برای استفاده در خودپرداز (ATM)، پایانه فروش (POS)، پایانه شعب (PinPad) و کیوسک (Kiosk) می باشد.

 

رمز دوم کارت برای استفاده از خدمات اینترنتی و تلفن بانک، با مراجعه به دستگاه خودپرداز بانک کارآفرین و انتخاب گزینه مربوطه فعال می گردد.

 

توجه داشته باشید به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی از کارت شما، در صورتی که رمز کارت در سه نوبت متوالی اشتباه وارد شود، کارت مسدود می گردد.

 

رمز خود را به گونه ای انتخاب نمایید که همیشه به خاطر داشته باشید و یا به صورت نا محسوس و محرمانه به نحوی یادداشت نمایید که قابل دسترسی و شناسایی برای سایر اشخاص نباشد.

 

از افشای رمز اختصاصی خود نزد دیگران و درج آن بر روی کارت و یا مدارک همراه آن جداً خودداری نمایید تا دیگران در صورت دسترسی به کارت شما قادر به استفاده از آن نباشند.

 

از تخصیص رمزهایی مانند شماره شناسنامه، سال تولد و از این قبیل اطلاعات که در ساید مدارک شناسایی شما درج شده اند، خودداری نمایید.

 

چنانچه رمز کارت خود را فراموش کردید به نزدیک ترین شعبه بانک کارآفرین مراجعه و رمز جدید درخواست نمایید.

 

در صورت مفقود شدن کارت اقدامات زیر را انجام دهید

چنانچه شماره کارت خود را به خاطر سپرده یا در محل مناسبی درج نموده باشید، با استفاده از رمز دوم کارت خود می توانید در هر زمان سریعاً از طریق تلفن بانک و یا از طریق دستگاه های خودپرداز نسبت به مسدود کردن کارت خود اقدام نمایید. در غیر این صورت، در ساعات اداری، می توانید با امور مشتریان یا اداره خدمات کارت یا نزدیک ترین شعبه بانک کارآفرین تماس گرفته و مراتب را اعلام نمایید و در ساعات غیر اداری با شماره 1381491 – 0919 تماس حاصل نمایید.

 

کارت مجازی

 

این محصول برای افراد حقیقی و حقوقی و انتقال وجوه به حساب دارنده کارت مجازی قابلیت صدور و کاربرد دارد.

اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با دریافت کارت مجازی، شماره کارت مجازی خود را صرفا برای دریافت وجوه از طریق کارت، به مشتریان خود اعلام نمایند. بدین ترتیب مشتریان آنها قادر خواهند بود، برای واریز وجوه به حساب دارنده کارت مجازی، از طریق انتقال کارت به کارت، با ورود شماره کارت مجازی در قسمت شماره کارت مقصد، وجوه مورد نظر را بوسیله کانال های متنوع پرداخت الکترونیک(مانند دستگاه های خودپرداز(ATM) ، پایانه شعبه (Pin Pad)، اینترنت بانک، موبایل بانک و …) به حساب اشخاص انتقال دهند.

 

کارت هدیه

 

به منظور تکمیل سبد محصولات بانک و در جهت ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان محترم،کارت های هدیه در 4 طرح مختلف و با مبالغ متفاوت برای مشتریان محترم پیش بینی گردیده است.

در صورت تمایل مشتری جهت شخصی سازی کارت هدیه،درج عبارت مدنظر مشتری روی کارت امکان پذیر می باشد.

 

ایمن کارت

 

ایمن کارت خدمتی نوین از بانک کارآفرین می باشد که به منظور افزایش امنیت مشتریان در خریدهای اینترنتی و یا حضوری، طراحی و پیاده سازی شده است. تنها تفاوت ایمن کارت با کارت برداشت نقدی در این می باشد که کارت برداشت نقدی مستقیماً متصل به حساب بانکی مشتری می باشد، در حالیکه ایمن کارت به جهت امنیت بیشتر، به صورت مستقیم متصل به هیچ کدام از حساب های بانکی مشتری نمی باشد و به همین دلیل باعث افزایش امنیت مالی مشتری، به ویژه در خریدهای اینترنتی می گردد.

در کارت های بانکی معمولی، در صورت عدم رعایت نکات امنیتی و یا در صورت سوء استفاده و ایجاد دسترسی غیرمجاز به کارتهای معمولی، تمامی موجودی حساب مشتری که متصل به کارت است در معرض خطر سرقت و برداشت غیرمجاز قرار می گیرد. اما ایمن کارت با توجه به امنیت بالای آن، به صورت مستقیم متصل به هیچ یک از حساب‌های مشتری نمی باشد، بلکه دارنده ایمن کارت  می تواند در هر زمان به میزان نیاز خود، ایمن کارت را به سادگی شارژ نماید. با شارژ ایمن کارت، استفاده از موجودی کارت صرفا تا سقف مبلغ شارژ شده، برای مشتریان از طریق کانال های مختلف فراهم می باشد.

قابلیت های ایمن کارت چیست

ایمن کارت قابلیت انجام تمامی تراکنش های مالی به شرح ذیل را داراست:

•    برداشت وجه از دستگاه خودپرداز (مطابق با مقررات و ضوابط شبکه شتاب)

•    خرید از پایانه های فروش (POS)

•    خرید اینترنتی

•    انتقال وجه به سایر کارت های عضو شتاب (مطابق با مقررات و ضوابط شبکه شتاب)

•    انتقال وجه از سایر کارت های عضو شتاب

•    پرداخت قبوض

•    تغییر رمز اول و تخصیص رمز دوم

•    دریافت پنج گردش آخر ایمن کارت از دستگاه خودپرداز

•    دریافت مانده ایمن کارت از دستگاه خودپرداز

•    دریافت 3 گردش آخر ایمن کارت از طریق تلفنبانک کارآفرین

چگونگی فرآیند شارژ ایمن کارت توسط مشتریان

دارندگان این کارت به یکی از سه روش ذیل می توانند کارت خود را شارژ نمایند:

الف) شارژ کارت از طریق خودپردازها و انتقال وجه از هر یک از کارت های عضو شبکه شتاب به ایمن کارت.(مطابق با مقررات و ضوابط شبکه شتاب )

ب) شارژ از طریق اینترنت بانک کارآفرین ( از طریق انتخاب گزینه انتقال وجه کارت به کارت – از کارت کارآفرین به ایمن کارت)

ج) شارژ کارت از طریق مراجعه دارنده کارت به شعبه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.