سیستم پاسخگویی به پیام کوتاه مشتریان بانک پارسیان چیست؟

سیستم پاسخگویی به پیام کوتاه بانک پارسیان SMS On Demand S.O.D گام جدیدی در جهت دستیابی به اهداف بانک در زمینه بانکداری موبایل(SMS Banking) و ارائه خدمات اطلاع رسانی نوین به مشتریان بانک پارسیان می باشد.

عصر بانک؛  جهت استفاده از خدمات S.O.D، مشتریان می توانند با ارسال پیام کوتاه در قالب الگویی خاص به یکی از شماره های اعلام شده، پاسخ خود را دریافت نمایند.

 

در حال حاضر خدمات این سرویس شامل موارد زیر است:

ارسال نرخ سود سپرده ها با امکان انتخاب زبان و نگارش پیام کوتاه دریافتی به صورت فارسی، انگلیسی و یا فارسی با نگارش انگلیسی برای عموم – ارسال راهنمای شعب بانک پارسیان

 

و خدمات خاص آن شامل خدمات دریافت صورت وضعیت حساب از قبیل :

دریافت موجودی فعلی

موجودی در یک تاریخ خاص

  خلاصه وضعیت حساب طی سه تراکنش آخر حساب

خلاصه وضعیت حساب در یک تاریخ خاص

صورت وضعیت چک

 

همچنین امکان استفاده از راهنمای کلی و خاص جهت استفاده از هر یک از سرویس های مذکور همراه با امکان انتخاب زبان و نگارش پیام راهنمای دریافتی به صورت فارسی، انگلیسی و یا فارسی با نگارش انگلیسی توسط این سرویس فراهم می باشد.

 

لازم به ذکر است که خدمات S.O.D بانک پارسیان در تمام ایام هفته به صورت 24 ساعته فعال بوده و مشتریان جهت استفاده از سرویسهای خاص صورت حساب می بایست از متقاضیان دریافت پیام کوتاه بانک پارسیان برای صورت حساب خود باشند.

مشتریان محترمی که قبلا از سامانه اطلاع رسانی SMS بانک پارسیان استفاده نکرده اند، می توانند جهت درخواست فعال شدن سرویس، به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل بانک پارسیان

برنامه کاربردی موبایل بانک پارسیان (Parsian Mobile Banking (PMB ، گام جدیدی در جهت دستیابی به اهداف بانک در زمینه بانکداری موبایل (Mobile Banking) و ارائه خدمات اطلاع رسانی نوین به مشتریان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود برنامه به صفحه برنامه کاربردی همراه بانک پارسیان مراجعه فرمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.