روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده به عنوان روابط عمومی برتر برگزیده شد

یازدهمین دوره سمپوزیوم بین¬المللی روابط عمومی طی روزهای 24 – 23 آبانماه 1394 در تهران و با موضوع «طراحی و اجرای کمپین¬های ارتباطی» برگزارشد.

عصر بانک؛هم­زمان با آیین اختتامیه یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی­های کشور، برگزیدگان این دوره سمپوزیوم در رشته­های مختلف روابط عمومی در سطح استانی، ملی، جشنواره علمی، ترجمه کتاب و حامیان سمپوزیوم تجلیل شدند.

 

در دوازدهمین دوره جشنواره برترین ­های روابط عمومی، بر اساس رای هیات داوران، روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، به عنوان روابط عمومی برتر در رشته «پژوهش ارتباطی» برگزیده و لوح یادبود دریافت نمود.

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی، علاوه بر برگزاری دو کارگاه آموزشی تحت عناوین «چگونه کمپین طراحی کنیم؟» و «طراحی و اجرای کمپین­های ارتباطی در حوزه فرهنگسازی»، 8  مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی نیز ارائه شد. همچنین طی هر دو روز برگزاری این رویداد علمی–آموزشی، درمجموع 650  نفر از دست اندرکاران روابط عمومی­های کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپین­های ارتباطی به ویژه در فضای مجازی را فراگرفتند.

 

در این مراسم که جمعی از اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی کشور، پروفسور ساروخانی و همچنین رییس انجمن بین­المللی روابط عمومی حضور داشتند، قطعنامه تهران در خصوص نحوه طراحی و اجرای کمپین­های ارتباطی، صادرشد. از دیگر برنامه­های این سمپوزیوم، رونمایی از 11 کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم و معرفی 55  برگزیده حوزه­های علمی و عملی روابط عمومی در سال 1393 بود.

 

شایان ذکر است؛ پروفسور ساروخانی طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم، شاهد گسترش رویکرد و عملکرد روابط عمومی­ها برپایه کمپین و اثربخشی بیش­تر برنامه­های ارتباطی باشیم.

 

خاطرنشان می­سازد این رویداد در مرکز همایش­های پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.