کمپین «آب هست، ولی کم است!» بانک سامان نشان «سرو زربین» گرفت

بانک سامان در چهارمین دوسالانه «سرو نقره‌ای»، موفق به دریافت نشان «سرو زربین» شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، احسان مهدوی دبیر چهارمین دوسالانه گرافیک «سرو نقره‌ای»، در‌این‌باره گفت: در این دوره از دوسالانه که توسط انجمن طراحان گرافیک ایران برگزار می‌شود، بانک سامان در دو بخش گرافیک تجاری و سفارش‌دهنده برتر نامزد دریافت جایزه بود.

 

مهدوی اظهار داشت: در مراسم اختتامیه این دوسالانه که 15 آبان ماه در تالار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، جایزه بخش «سرو زربین» که ویژه گرافیک تجاری است، برای کمپین «آب هست، ولی کم است!» به گروه سامان اهدا شد.

 

وی افزود: همچنین کمپین «پاس بده هموطن» که به سفارش بانک سامان و طراحی تهمتن امینیان در بهار و تابستان 94 اجرایی شد، جایزه دیگر این بخش را دریافت کرد.

 

دبیر چهارمین دوسالانه گرافیک «سرو نقره‌ای» تصریح کرد: همچنین بانک سامان در بخش سفارش‌دهنده برتر نیز جزو نامزدهای دریافت سرو بود.

 

این گزارش می‌افزاید، بانک سامان پس از مطالعات و برنامه‌ریزی‌های بسیار از ماه محرم سال 1393، کمپین «آب هست، ولی کم است!» را با رویکرد ارتقا آگاهی عمومی نسبت به مساله کمبود آب در کشور آغاز کرد که در سال 94 با توسعه این کمپین تلاش شد در بالا بردن دانش جامعه در خصوص بهینه‌سازی مصرف آب، نقش موثرتری ایفا شود.

 

این گزارش حاکی است، تندیس آب به‌عنوان نمادی از کمپین «آب هست، ولی کم است!»، با ابتکار و سفارش بانک سامان، برای ارتقای آگاهی عمومی نسبت به مساله کمبود آب، طراحی و ساخته شد که در تمام مسابقات بین‌المللی تیم ملی والیبال، توسط کاپیتان تیم کشورمان به تیم‌های حریف اهدا شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.