فرصت‌های سرمایه‌گذاری را آنلاین در اختیار مردم می‌گذاریم

وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام فرصت‌های سرمایه‌گذاری را به صورت آنلاین در اختیار مردم قرار می‌دهیم و هیچ نیازی به واسطه‌گری وجود ندارد.

عصر بانک؛وزیر راه و شهرسازی در پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی اظهار کرد: خوشحالم که مجلس و مردم زحمات همکاران ما را دیدند و آنچه که در مجلس اتفاق افتاد تاییدی بود از زحمات تمام همکاران من. از نمایندگان مجلس بابت رای اعتماد متشکرم.

 

وی افزود: به اعتقاد ما باید وزارتخانه را در معرض مردم قرار دهیم تا مردم بتوانند آنچه را که اتفاق افتاده و در حال رخ‌دادن است ببینند. این مساله علاوه بر شفافیت موجب افزایش بهره‌وری می‌شود.

 

آخوندی با بیان این‌که تمام فرآیند مدیریت کشور را از چشم یک شهروند نگاه کنیم، گفت: باید علاوه بر نگاه بالا به پایین، نگاه پایین به بالا را مدنظر قرار دهیم تا ببینیم تلاش دستگاه‌های دولتی چقدر رضایتمندی مردم را در پیش داشته‌ است.

 

وزیر راه و شهرسازی بر اهمیت دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات تاکید و به عنوان مثال به قرار‌داشتن سامانه راهداری 141 در معرض دید عموم شهروندان اشاره کرد.

 

وی همچنین به رونمایی از سایت شهرا که به مدیریت ارتباط شهروندان با وزارت راه و شهرسازی می‌پردازد، اشاره و خاطر نشان کرد: وزارت راه و شهرسازی 569 خدمت را انجام می‌دهد که برای اطمینان از کارایی خدمات، فرآیند ارائه‌ی خدمات را بررسی و گلوگاه‌ها را شناسایی و اصلاح کردیم، بدین ترتیب ارتباط با مردم دوسویه شد البته هنوز 37 خدمت وارد این سیستم شده و تلاش داریم سایر خدمات را وارد این سیستم کنیم.

 

آخوندی تصریح کرد: اولین گام در مبارزه با فساد شفافیت اطلاعات است که ما تلاش می‌کنیم تمام اطلاعات پروژه‌ها را در اختیار مردم قرار دهیم و امکان هرگونه زد‌وبند و فساد را ببندیم.

 

وی در این خصوص به در اختیار قرار گرفتن اطلاعات طرح‌های جامع، طرح‌های تفصیلی و کمیسیون ماده پنج اشاره و تاکید کرد: تمام فرصت‌های سرمایه‌گذاری را به صورت آنلاین در اختیار مردم قرار می‌دهیم و هیچ نیازی به واسطه‌گری وجود ندارد.

 

 

/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.