با تعامل با سازمان ها باید شرایط کسب و کار را فراهم کنیم

با حضور دکتر محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن مجمع عمومی عادی شرکت تامین سرمایه آباد مسکن بانک مسکن برگزار و صورت های مالی منتهی به پایان شهریور 1394 شرکت تصویب شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک مسکن،در این مراسم که علیرضا بلگوری عضو هیات مدیره بانک مسکن،مدیرعامل و سهامداران شرکت تامین سرمایه آباد مسکن نیز حضور داشتند؛دکتر محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک طی سخنانی با ابراز رضایت از ارایه گزارش مالی شفاف و بدون ایراد شرکت تامین سرمایه آباد مسکن از مدیرعامل و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.

 

بت شکن با اشاره به مدت زمان کوتاه آغاز به کار شرکت تامین سرمایه آباد به عنوان اولین شرکت تامین سرمایه تخصصی گفت: در طول این شش ماه بیشتر سعی شده تا بستر سازی در فضای کاری این شرکت ایجاد شود.

وی در خصوص تفاوت این شرکت با تامین سرمایه های دیگر افزود: درقالب این شرکت با محیطی مواجه نیستیم که تقاضا وجود داشته باشد بلکه خود باید با هنرمندی مدیریت و برقراری ارتباطات موثر تقاضا را ایجاد کرده و گسترش دهیم و اصطلاحا باید روحیه بیش فعالی(pro active) داشته باشیم.

بت شکن در ادامه گفت:باید با تعامل با سازمان های دیگر محیط و شرایط کسب و کار را فراهم کنیم و همانگونه که با سازمان بورس در تهیه دستورالعمل انتشار اوراق رهنی مشارکت داشته ایم با مراجع سیاستگذار دیگر نیز ارتباط و تعامل موثر برقرار کنیم.

مدیرعامل بانک افزود:شرکت با سه رکن بازار پول با محوریت بانک مسکن، بازار سرمایه و وزارت راه و شهرسازی در ارتباط است و باید با برقراری ارتباط موثر تقاضا و تجارت را گسترش داده و نقش موثری در تدوین شرایط کسب و کار داشته باشیم.

علیرضا بلگوری عضو هیات مدیره بانک نیز طی سخنانی با ابراز خرسندی از فعالیت شرکت تامین سرمایه آباد مسکن گفت:ایجاد این نهاد تامین سرمایه مسکن نقش برجسته ای در سامان بخشیدن به اوضاع و شرایط حاکم بر بخش مسکن در کشور دارد.

وی با اشاره به فعالیت بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی درحوزه مسکن،مسوولیت این نهاد تامین سرمایه مسکن و نیز انتظاراتی که از آن در این دوره خاص اقتصادی می رود را سنگین و حساس عنوان کرد.

بلگوری با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود در شرکت گفت می توانیم هرساله علاوه بر ارایه گزارش شفاف از عملکرد شرکت ،انسجام در بازار سرمایه و بازار پول برقرار کنیم. 

در ادامه این مجمع بهروز امیدعلی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه آباد مسکن نیز طی سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت های شرکت از زمان تاسیس تا پایان شهریور ماه سال جاری پرداخت.

شایان ذکراست در ادامه ،مجمع فوق العاده شرکت تامین سرمایه مسکن آباد نیز برگزار و تغییر نام شرکت به تامین سرمایه بانک مسکن به تصویب اعضای مجمع فوق العاده رسید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.