راهنمای استفاده از اینترنت بانک رسالت + لینک ورود

اینترنت بانک رسالت، سرویسی است که انجام عملیات بانکی را  از طریق اتصال به اینترنت فراهم می‌سازد. با دسترسی به این سرویس، مشتریان برای انجام امور بانکی خود، نیازی به حضوردر شعبه نخواهند داشت و می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با اتصال به اینترنت، عملیات بانکی خود را انجام دهند.

نحوه ورود به اینترنت بانک رسالت

برای استفاده از اینترنت بانک رسالت ابتدا باید به یکی از شعب این بانک مراجعه کنید و نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک خود را دریافت نمایید.

  • ابتدا بر روی کلید زیر کلیک کنید.

اینترنت بانک رسالت

  • سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • در اخر پس از تکمیل فیلد‌های نمایش داده شده، بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

پس از ورود به اینترنت بانک پیامی مبنی بر ورود به این سامانه به شماره تلفن همراه ثبت شده در سیستم‌بانکی ارسال خواهد شد.

منوی اصلی اینترنت بانک رسالت

اینترنت بانک رسالت دارای چهار منوی اصلی به شرح زیر است:

سپرده

  • سپرده‌های من
  • صورت حساب سپرده
  • افتتاح غیر حضوری حساب
  • مدیریت دفترچه کارت و سپرده
انتقال وجه
  • انتقال وجه به خودم
  • انتقال وجه به دیگران
  • کارت به کارت
  • انتقال وجه پایا
  • سایر خدمات انتقال وجه
کارت
  • کارت‌های من
  • خدمات محدودیت کارت
  • خدمات صدور کارت
  • انتقال وجه (کارت به کارت)
  • خدمات تغییر سپرده‌های کارت
تسهیلات
  • تسهیلات و پرداخت تسهیلات
  • درخواست تسهیلات
چک

قابلیت‌های جدید اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت

درخواست رفع مسدودی (آفلاین) در سامانه اینترنت بانک

این قابلیت به کاربر اجازه میدهد تا درخواست رفع مسدودی سپرده خود را ثبت و پس از تایید توسط عضو مورد تایید بانک ،وضعیت سپرده خود را از مسدود به باز تغییر دهد. جهت انجام این عمل به ترتیب به منوی سپرده/خدمات تغییر وضعیت سپرده / رفع مسدودی سپرده مراجعه نمائید.

درخواست مسدودی (آفلاین) سپرده
این قابلیت به مشتریان بانک رسالت اجازه میدهد تا درخواست مسدودی سپرده خود را ثبت و پس از تایید توسط عضو مورد تایید بانک ،وضعیت سپرده خود را از باز به مسدود تغییر دهد. این منو قابلیت مسدودی به مبلغ دلخواه، مسدودی واریز و مسدودی برداشت را ارائه می دهد. جهت انجام این عمل به ترتیب به منوی سپرده/خدمات تغییر وضعیت سپرده / مسدودی سپرده مراجعه نمائید.
درخواست بستن سپرده (آفلاین)
این قابلیت به کاربر اجازه میدهد تا درخواست بستن سپرده خود را ثبت و پس از تایید توسط عضو مورد تایید بانک ،وضعیت سپرده خود را از باز به بسته تغییر دهد.
درخواست دریافت رمز اول و دوم کارت (آفلاین)
این منو به کاربر این امکان را میدهد تا رمز اول یا دوم کارت خود را درخواست نماید و پس از تایید درخواست توسط عضو مورد تایید بانک ،رمز خود را پس از احراز هویت دریافت نماید . جهت انجام این عمل به ترتیب به منوی کارت/ خدمات رمز کارت/ درخواست رمز اول/دوم کارت مراجعه نمائید.

قابلیت درخواست رمز بانکداری مدرن (آفلاین)

با این قابلیت کاربر امکان درخواست رمز همراه بانک و تلفن بانک به صورت آفلاین را خواهد داشت . برای استفاده از این ویژگی به منوی خدمات بانکداری مدرن / درخواست رمز بانکداری مدرن مراجعه فرمائید .

قابلیت ویرایش آدرس (آفلاین)

این قابلیت به کاربر این اجازه را میدهد ،تا آدرس قبلی ثبت شده در سامانه را تغییر دهد . به این شکل که کاربر درخواست خود را در سامانه اینترنت بانک ثبت می نماید و پس از تایید عضو مورد تایید بانک ، آدرس جدید ایشان ثبت و آدرس قبلی تغییر یا حذف می گردد . جهت انجام این عمل کاربر پس از مراجعه به منوی اطلاعات من / ویرایش اطلاعات آدرس مراجعه می نماید .

قابلیت ثبت مبلغ چک

به کاربر این امکان را میدهد تا مشخصات چک های صادر شده شامل : شماره سریال،مبلغ و تاریخ وصول چک را در سامانه اینترنت بانک ثبت نماید. و شخص پاس کننده چک میتواند اطلاعت ثبت شده در این منو را در لحظه مراجعه آورنده چک ،بررسی نماید و از صحت اطلاعات چک مورد نظر آگاه شود . جهت انجام این عمل به منوی چک/خدمات دسته چک/ثبت مبلغ چک صادر شده مراجعه فرمائید.
قابلیت خروجی PDF تسهیلات و جزئیات
به کاربر این امکان را میدهد تا لیست تسهیلات و جزئیات آن را در قالب خروجی PDF دریافت نماید . جهت دسترسی به این قابلیت به منوی تسهیلات/تسهیلات و پرداخت اقساط و سپس بر روی آیکون مربوطه کلیلک فرمائید .
قابلیت گزارش کارت (تغییرات،غیر فعال سازی)
این قابلیت به کاربر این امکان را میدهد تا گزارش تراکنش های انجام شده هر کارت و همچنین لیست تغییرات اعمال شده بروی کارت های خود را در بازه زمانی خاص و با فیلترهایی نظیر : نوع تراکنش ،تاریخ انجام تراکنش ،مبلغ تراکنش ،شماره پیگیری تراکنش ،تغیر سپرده کارت و تغییر وضعیت کارت و… را دریافت نماید . برای استفاده از این قابلیت به منوی : کارت / گزارش های کارت/گزارش تراکنش های کارت یا گزارش تغییرات کارت مراجعه فرمائید .
قابلیت پرداخت اقساط دیگران
به کاربر این اجازه را میدهد تا با داشتن شماره تسهیلات شخص مورد نظر ،اقساط تسهیلات دریافتی شخص دیگر را از سپرده های متعلق به خود پرداخت نماید.ئبرای این منظور به منوی تسهیلات /پرداخت اقساط دیگران مراجعه فرمائید
قابلیت فعال سازی همراه بانک
این قابلیت به کاربر سامانه اینترنت بانک که تا بحال نام کاربری و کلمه عبور همراه بانک خود را دریافت ننموده است این امکان را میدهد تا فقط برای اولین بار (یکبار) نام کاربری و رمز ورود به همراه بانک خود را دریافت نماید. بدیهی است کاربرانی که قبلاً از شعب یا کانون های همیاری بانک قرض الحسنه رسالت کاربری موبایل بانک دریافت نموده و یا به هر نحو آن را فراموش نموده اند، برای فعال سازی مجدد یا دریافت رمز به صورت حضوری به راهنمای قرض الحسنه یا شعب مربوطه مراجعه نمایند . برای استفاده از این قابلیت به منوی : خدمات بانکداری مدرن/ فعال سازی همراه بانک مراجعه فرمائید
قابلیت فعال سازی همراه بانک
این قابلیت به کاربر سامانه اینترنت بانک که تا بحال نام کاربری و کلمه عبور همراه بانک خود را دریافت ننموده است این امکان را میدهد تا فقط برای اولین بار (یکبار) نام کاربری و رمز ورود به همراه بانک خود را دریافت نماید بدیهی است کاربرانی که قبلاً از شعب یا کانون های همیاری بانک قرض الحسنه رسالت کاربری موبایل بانک دریافت نموده و یا به هر نحو آن را فراموش نموده اند، برای فعال سازی مجدد یا دریافت رمز به صورت حضوری به راهنمای قرض الحسنه یا شعب مربوطه مراجعه نمایند. برای استفاده از این قابلیت به منوی : خدمات بانکداری مدرن/ فعال سازی همراه بانک مراجعه فرمائید.
مشاهده تاریخچه آخرین ورود های انجام شده به اینترنت بانک
این قابلیت به کاربر این اجازه را میدهد تا تاریخچه ورود خود شامل : تاریخ،ساعت آدرس IP و … را مشاده نماید . برای این منظور به منوی تنظیمات/آخرین ورودهای شما مراجعه فرمائید.
قابلیت پرداخت قبض گروهی

به کابر این امکان را میدهد تا عملیات پرداخت چند قبض خدماتی را به صورت فایلی و یکجا انجام دهد . برای این منظور به منوی کارت / خدمات قبض /ثبت اطلاعات قبوض از طریق فایل مراجعه فرمایید.

  کارمزد تسهیلات بانک قرض‌الحسنه رسالت چند درصد است؟
قابلیت کارت به کارت گروهی

به کاربر این امکان را میدهد تا به صورت همزمان عملیات کارت به کرت را به چند کارت دیگر انجام دهد . برای استفاده از این قابلیت کافی است به منوی کارت / کارت به کارت / سربرگ “به چند کارت” مراجعه فرمائید.

قابلیت کارت به کارت مستمر

به کاربر این امکان را می دهد تا انجام تراکنش کارت به کارت به یک کارت مقصد و در بازه های زمانی مختلف و به صورت مستمر انجام دهد برای استفاده از این قابلیت کافی است به منوی کارت /کارت به کارت / سربرگ “مستمر ” مراجعه فرمائید.

قابلیت ذخیره اطلاعات کارت در سامانه

این قابلیت به کاربر این امکان را میدهد تا اطلاعات کارت خود شامل (شماره کارت/تاریخ انقضا کارت/CVV2/ و…) را در اینترنت بانک خود ذخیره نماید و جهت انتقال وجه اینترنتی هربار این اطلاعات را مجددا وارد ننماید.

قابلیت مدیریت علاقه مندی‌ها

به کاربر این امکان را میدهد تا قابلیت های پر کاربد خویش را با کلیک برروی دکمه ستاره در همان صفحه به لیست علاقه مند ی های خود اضافه نماید و به عبارتی اینترنت بانک خود را سفارشی سازی نماید.

 نمایش سپرده متصل به کارت در انتقال کارت به کارت

این قابلیت به کاربر این امکان را میدهد تا سپرده متصل به کارت خود را در منوی کارت له کارت ود رگزارشات مربوطه مشاهده نماید.

قابلیت انتقال وجه در تاریخ خاص

به کاربر این امکان را میدهد تا برای انتقال وجه آتی برنامه ریزی نموده و با تنظیم این قابلیت ،انتقال وجهی خاص در تاریخ خاص به کارت مد نظر خود ثبت و توسط سامانه اینترنت بانک به صورت خودکار و در صورت دارا بودن موجودی در آن تاریخ انجام نماید.

قابلیت تغییر سپرده اصلی کارت

به کاربر این امکان را میدهد تا در لحظه انجام عملیات کارت به کارت سپرده مبدا برداشت وجه را نمایش و در صورت امکان از میان سپرده های خود که کارتی بر روی آن ها صادر نشده است یک مورد را به عنوان سپرده برداشت وجه در همان لحظه معرفی نماید.

  شماره تماس مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت + ثبت درخواست و پیگیری
قابلیت درخواست صورتحساب آفلاین

به کاربر این امکان را می دهد تا درخواست خود جهت دریافت صورتحساب را ثبت نماید و پس از تایید عضو مورد تایید بانک صورتحساب مربوطه (ممهور به مهر بانک ) برای ایشان ارسال شود برای استفاده از این قابلیت کافی است به منوی سپرده/خدمات صدور صورتحساب/ درخواست صورتحساب مراجعه و با تعیین زبان مورد درخواست (فارسی/انگلیسی) و نوع سرویس (مراجعه مشتری به بانک/مراجعه به محل مشتری توسط بانک) از این خدمت استفاده فرمائید.

قابلیت معرفی نماینده برای صدور کارت نقدی و رمز آن (آفلاین )

قابلیت برداشت بدون کارت از طریق فعال سازی رمز سوم

قابلیت درخواست صدور دسته چک

قابلیت افزودن سپرده فرعی به کارت

قابلیت اعمال محدودیت بر روی کارت

قابلیت ارسال ایمیل و پیامک به گیرنده ،پس از انتقال وجه

قابلیت دفترچه موبایل و ایمیل

قابلیت گزارش عملیات کارتابلی

قابلیت گزارشات کاربران

قابلیت گزارش انتقال مستمر

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید