عملکرد بانکداری شرکتی در بانک اقتصاد نوین چگونه است؟

معاون بانکداری شرکتی و اعتبارات بانک اقتصادنوین، در جلسه انتصاب روسای دفاتر بانکداری شرکتی، با اشاره به گذشت 4 سال از راه‌اندازی بانکداری شرکتی در این بانک به‌عنوان اولین تجربه نظام بانکی کشور در استقرار مدل‌های نوین بانکداری جامع گفت: تعهد بانک اقتصادنوین به‌عنوان اولین بانک خصوصی کشور به ارزش‌آفرینی برای مشتریان از طریق نوآوری، پیش‌برنده و موتور محرک تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص است.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی و اعتبارات این بانک با اشاره به چالش‌های استقرار ایده‌ها و کارهای نو، پذیرش و استقبال خوب مشتریان، حمایت عالی مدیران ارشد بانک، تلاش‌های مستمر کارشناسان ارتباط با مشتریان و همراهی صمیمانه شعب بانک را در راه‌اندازی بانکداری شرکتی موثر و مهم ارزیابی کرد. وی با اشاره به عملکرد این حوزه افزود: امروز مشتریان و بدنه بانک و شرکت‌های تابعه، بانکداری شرکتی را به‌عنوان یکی از ستون‌های اصلی ارائه خدمات به مشتریان ارزنده بانک پذیرفته و باور کرده‌اند.  وی به نقش بانکداری شرکتی در تحقق اهداف بانک نیز اشاره کرد و گفت: بی‌تردید این بخش در تحقق چشم‌انداز بانک نقشی بیش از پیش خواهد داشت.

 

مهردادفر در ادامه به جابه‌جایی روسای دفاتر بانکداری شرکتی اشاره کرد و افزود: در مقطع کنونی و با توجه به تحولات مثبت پیش رو، نیاز بود تا تحرک بیشتری به فعالیت‌های دفاتر بانکداری شرکتی داده شود بنابراین تصمیم بر آن شد تا روسای دفاتر بانکداری شرکتی جابه‌جا شوند.  وی ابراز امیدواری کرد این تغییرات به انتقال تجربیات دفاتر در برخورد با مشتری و ایجاد انگیزه‌های کاری برای ارائه خدمات شایسته‌تر از گذشته به مشتریان موثر باشد. حسین وهابی، مدیر بازاریابی و امور دفاتر بانکداری شرکتی نیز در این مراسم ضمن اشاره به تاثیرات مثبت سیاست‌های چرخش شغلی مدیران و کارشناسان در پیشبرد اهداف و انجام موثر وظایف محوله، از کارشناسان ارتباط با مشتریان خواست همچون سال‌های گذشته به کسب دانش، تجربه و توسعه مهارت‌های تخصصی اهتمام ورزند. 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.