سرمایه‌گذاری و خرید اقساطی با توثیق توکن الماس در درگاه‌های سپهر

در راستای توسعه روزافزون اقتصاد توکن و عرضه خدمات آن به عموم مردم، دایادایموند به عنوان ناشر توکن با پشتوانه الماس و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به عنوان پیشرو در حوزه محصولات نوآورانه صنعت پرداخت کشور، قرارداد همکاری منعقد کردند.

شرکت پرداخت الکترونیک در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ حضور فعالی داشت و از این فرصت برای ارائه یک محصول متفاوت بهره برد.

پرداخت الکترونیک سپهر با همکاری دایادایموند، از عرضه خدمات توکن الماس بر بستر درگاه‌های پرداخت رونمایی کرد. با این راهکار، مشتریان امکان سرمایه‌گذاری و خرید اقساطی با توثیق توکن الماس و دریافت وام از کانال‌های پرداختی شرکت سپهر را  خواهند داشت.

این محصول هم اکنون بر روی اپلیکیشن موبایلی پاسینو و پوزهای اندرویدی سپهر به عنوان سرویس ارزش افزوده قابل بهره برداری است.

از همین‌رو ما در عصربانک با علی پیکانی؛ رئیس اداره توسعه محصول و نوآوری پرداخت الکترونیک سپهر و مسعود درویش‌زاهد؛ سرپرست اداره کارت و باشگاه مشتریان پرداخت الکترونیک سپهر گفتگویی انجام دادیم.

«پاسینو» و «پاس تو» نسل جدید خدمات سپهر هستند

علی پیکانی در ابتدا با معرفی محصولات جدید شرکت گفت: در نمایشگاه نظام‌های پرداخت سال گذشته از اپلیکیشن «پاسینو» که نسخه جدید اپلیکیشن پاس است و همچنین باشگاه مشتریان «پاسِ تو» رونمایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در وهله اول، بازار و مشتریان هدف محصولات جدید، پذیرندگان سپهر بودند اما در گام بعد، کاربرانی که از طریق تبلیغات اپلیکیشن و دیگر برنامه‌های سپهر آشنایی پیدا کردند نیز به مجموعه اضافه شدند.

پیکانی ادامه داد: عمده پذیرندگان ما از نسل Y و X هستند اما در شرکت سپهر قطعا ارائه سرویس‌های نوآورانه‌تر برای نسل Z مدنظر است.

خرید توکن الماس یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن «پاسینو» است

رئیس اداره توسعه محصول و نوآوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به قابلیت‌های محصول جدید اشاره کرد و گفت: در اپلیکیشن پاسینو علاوه بر سرویس‌‌های معمول پرداخت مانند خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید اینترنت، نیکوکاری و… تلاش می‌شود سرویس‌های غیربانکی دیگر مانند خدمات سلامت دیجیتال، بیمه دیجیتال و گردشگری ارائه گردد و یکی از خدمات جدید، خرید توکن الماس است که تحت‌عنوان دایادایموند در خدمات غیربانکی فعال شده ‌است.

وی افزود: خدمت دیگر در اپلیکیشن پاسینو، منوی پذیرندگان است که پذیرندگان پرداخت الکترونیک سپهر از این طریق می‌توانند جزئیات و سرجمع تراکنش‌ها را به‌صورت لیستی و نموداری مشاهده نمایند که در آینده نزدیک امکان ثبت تیکت و سرمایه‌گذاری نیز به این منو اضافه می‌شود.

کمپین پشتیبان فعال در جذب پذیرندگان موفق عمل کرد

پیکانی اظهار داشت: ارتباط خوبی بین اپلیکیشن پاسینو و باشگاه مشتریان شکل گرفته و کاربران اپلیکیشن پاسینو به‌واسطه تراکنش‌ها و تعاملات، امتیازاتی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: دارندگان دستگاه کارتخوان و پذیرندگان نیز با توجه به مجموع تراکنش‌های روی دستگاه کارتخوان مشمول امتیاز می‌شوند که این امتیاز در باشگاه مشتریان امکان تبدیل‌شدن به پول نقد، شرکت در قرعه‌کشی و استفاده از خدمات با تخفیف را دارد و مکانیزم به این شکل است که هر کدام از تراکنش‌ها معادل یک امتیاز است و هر امتیاز نیز به عنوان پاس‌پوینت معادل ریالی دارد.

رئیس اداره توسعه محصول و نوآوری شرکت سپهر گفت: این اقدام به پشتوانه 300 هزار پذیرنده شرکت پرداخت الکترونیک سپهر عملیاتی شده است.

پیکانی خاطرنشان کرد:‌ در ‌حال‌حاضر کمپینی تحت‌عنوان کمپین پشتیبان فعال است که پس از مراجعه پشتیبان به پذیرنده‌های قبلی، اپلیکیشن به پاسینو ارتقاء می‌یابد و برای پذیرندگان جدید نیز اپلیکیشن نصب و منوی  پذیرندگان فعالسازی می‌شود که بلافاصله، مبلغی در کیف پول پشتیبان و پذیرنده به‌عنوان پاداش اولین نصب واریز می‌شود و می‌توانند از خدمات اپلیکیشن به‌واسطه کیف پول استفاده نمایند. در حال‌حاضر بالغ بر ده هزار نصب جدید ارگانیک به‌واسطه کمپینی که کمتر از یک ماه از شروع آن می‌گذرد، اتفاق افتاده است.

توکن سرمایه‌گذاری با ارزش دلاری است

سپس سرپرست اداره کارت و باشگاه شرکت سپهر به معرفی خدمات نوین این شرکت اشاره کرد و گفت: در سومین روز نمایشگاه الکامپ 1403، از خدماتی مثل خرید و فروش توکن الماس دایادایموند، سرویس‌های وام‌دهی BNPL و وثیقه‌پذیری توکن دایادایموند رونمایی شد.

مسعود درویش‌زاهد ادامه داد: متقاضیان و دریافت‌کنندگان این توکن با ارائه اعتبار خرید از طریق پذیرندگان طرف قرارداد به کاربران اپلیکیشن پاسینو و سرویس باشگاه مشتریان در بستر بلاکچین، خدمات متنوعی را دریافت می‌کنند و از طریق پاسینو و دستگاه‌های کارتخوان شرکت پرداخت سپهر می‌توانند توکن الماس دایادایموند را به‌صورت مستقیم در اختیار داشته‌ باشند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در باشگاه مشتریان نیز برای دارندگان کارت و پذیرندگان شرایطی فراهم شده که به‌ازای هر خرید یا تراکنش که  روی ابزار پذیرندگان یا خرید کاربران انجام می‌شود، درصدی از این مبلغ  طبق قراردادی که صورت‌گرفته به‌شکل توکن دایادایموند خریداری شود که در پروفایل افراد قابل‌مشاهده است و می‌توانند در لحظه وام دریافت کنند و از طریق توکن‌های دریافتی توثیق را انجام دهند.

وی توضیح داد: این توکن جنبه سرمایه‌گذاری و ارزش دلاری دارد و افراد می‌توانند در لحظه خرید و فروش انجام دهند و خدمات اعتباری از پذیرندگان پرداخت الکترونیک سپهر دریافت کنند که این خدمات در دو بستر اپلیکیشن پاسینو و دستگاه‌‌های کارتخوان پذیرندگان شرکت ارائه می‌شود.

خرید اقساطی توثیق توکن الماس

نمایشگاه الکامپ فرصت ایده‌آل برای ارائه محصولات نوین فراهم می‌آورد

درویش‌زاهد افزود: همکاری با شرکت دایادایموند و ارائه توکن دایادایموند یکی از دستاوردهای بیست‌ وهفتمین نمایشگاه الکامپ برای پرداخت الکترونیک سپهر بود.

وی در پایان  انسجام و انگیزه کارشناسان و کارکنان شرکت پرداخت الکترونیک سپهر را در موفقیت مجموعه مؤثر دانست و گفت:‌ این شرایط موجب شده تا عملکرد سپهر در ارائه خدمات و محصولات با چابکی و سرعت بهتری نسبت به سایر رقبا شکل گیرد که مصداق آن معرفی خبرهای خوبی در زمینه خدمات نوین در آینده نزدیک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.