«باران»؛ طرح تسهیلاتی 300 تا 750 میلیونی بانک دی

وام قرض‌الحسنه «باران» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک دی است که امکان اعطای وام تا سقف 300 میلیون تومان برای مشتریان حقیقی و 750 میلیون تومان برای مشتریان حقوقی را فراهم آورده ‌است.شود.

کارمزد این طرح 4 درصد و مبلغ وام براساس میانگین حساب محاسبه می‌شود. ثبت درخواست تسهیلات به‌شکل حضوری و آنلاین فراهم است و امکان اعطای امتیاز میانگین حساب به دیگران از ویژگی‌های این طرح محسوب می‌شود.

با 10 میلیون وام بگیر!

بانک دی در راستای اجرای طرح‌های تسهیلاتی، شرایط اعطای وام به اشخاص حقیقی و حقوقی را فراهم‌ آورده‌‌است. در این طرح که وام قرض‌الحسنه «باران» نام دارد، متقاضیان حقیقی می‌توانند بین 30 میلیون تا 300 میلیون وام دریافت کنند اما این امکان برای مشتریان حقوقی تا سقف 750 میلیون تومان در نظر گرفته شده‌است.

مبنای تخصیص وام، محاسبه امتیاز براساس میانگین حساب با حداقل مبلغ سپرده‌گذاری 10 میلیون تومانی است. مدت سپرده‌گذاری در این طرح نیز حداقل 1 ماه و حداکثر 12 ماه است. مدت بازپرداخت اقساط بین 6 تا 60 ماه متغیر بوده و مشتری می‌تواند با توجه به شرایط خود دوره بازپرداخت را انتخاب کند.

کارمزد وام قرض‌الحسنه باران 4 درصد است و از آنجا که این تسهیلات سودی در بر ندارد مورد توجه متقاضیان حقوقی و حقیقی قرار می‌گیرد.

امتیاز وام به‌راحتی قابل‌انتقال است

یکی از ویژگی‌های طرح باران، قابلیت اتصال حساب‌ به دستگاه‌های POS و IPG است. بدین‌ترتیب شرکت ها و سازمان ها می‌توانند پس از سپرده‌گذاری، میانگین حساب و کسب امتیاز، شرایط دریافت تسهیلات را برای کارکنان  فراهم آورند. البته ارائه معرفی‌نامه به پرسنل برای واگذاری امتیاز الزامی است.

مشتریان حقیقی نیز می توانند در صورت تمایل امتیاز خود را به بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر منتقل کنند. البته زمانی این امکان وجود دارد که متقاضی در زمان سپرده‌گذاری حتما فرم «رضایت نامه واگذاری حق امتیاز سپرده» را تکمیل و امضاء نماید.

طرح باران فرصت خوبی است که بانک دی برای شرکت‌های فعال دانش بنیان و کسب‌و‌کارهای خرد در راستای حمایت مالی از سازمان‌ها فراهم آورده است که اعطای تسهیلات، شرایط سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و سودآوری مطلوب را برای این شرکت‌ها در پی خواهد داشت.

باران طرح تسهیلاتی بانک دی

شرایط دریافت وام قرض الحسنه طرح «باران» بانک دی

حداقل 10 میلیون تومان سپرده‌گذاری در بازه زمانی 1 ماه تا حداکثر 12 ماه اولین شرط امتیازبندی دریافت وام برای متقاضیان حقیقی و حقوقی است. پس از محاسبه میانگین، متقاضی باید حداقل یک ضامن رسمی با معرفی‌نامه کسر از حقوق نیز معرفی نماید. به‌علاوه متقاضی نباید بدهی یا سابقه چک برگشتی داشته‌باشد. برای تشکیل پرونده نیز مبلغ 300 هزار تومان در نظر گرفته شده‌است.

از آنجا که مبلغ وام طرح باران بانک دی بر اساس میانگین حساب و میزان یا مدت سپرده‌گذاری برآورد می‌شود، با افزایش میزان و مدت سپرده‌گذاری می‌توان مبلغ تسهیلات دریافتی را تا 300 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و تا 750 میلیون تومان برای اشخاص حقوقی افزایش داد. البته اگر مشتری پس از دریافت حداکثر تسهیلات امتیاز باقیمانده داشته‌باشد می‌تواند این امتیاز را برای اخذ تسهیلات‌یاری به دیگران واگذار نماید.

گرچه با افزایش مدت زمان و میزان سپرده‌گذاری مبلغ تسهیلات نیز بیشتر می‌شود اما غالبا افزایش تعداد اقساط منجر به کاهش تسهیلات دریافتی خواهدشد. از همین‌رو اگر متقاضی شرایط کاهش اقساط و تسویه بدهی در اسرع‌وقت را داشته‌باشد می‌تواند از وام بیشتری برخوردار شود.

امکان ثبت درخواست وام قرض‌الحسنه «باران» بدون مراجعه به شعب بانک

برای دریافت وام طرح باران می‌توان با مراجعه حضوری به شعب بانک دی نسبت به ثبت درخواست اقدام کرد. اما امروزه انجام فرایندهای بانکی به‌سادگی از طریق اینترنت فراهم شده و بانک دی نیز از این نوآوری در حوزه بانکداری مستثنی نیست.

برای این منظور، متقاضی می‌تواند وارد سایت بانک دی به نشانی day24.ir شده و سپس گزینه دی نت در بخش خدمات الکترونیکی را انتخاب و درخواست تسهیلات یا افتتاح حساب را ثبت کند. البته ابتدا لازم است جهت دسترسی به دی نت، شماره تلفن همراه در بانک دی ثبت شده و متقاضی در این بانک حساب داشته‌باشد.

فرم سپرده‌گذاری و درخواست وام طرح باران به‌صورت الکترونیکی یا چاپی در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد و در هر صورت همراه‌ داشتن کارت ملی هوشمند و شناسنامه برای ثبت اطلاعات و احراز‌ هویت ضروری است.

در مورد متقاضیان حقوقی توجه به این نکته ضروری است که سازمان‌های فاقد مجوز فعالیت و شرکت‌هایی که از قوانین پیروی نمی‌کنند امکان برخورداری از طرح قرض‌الحسنه باران را ندارند و حتما پس از سپرده‌گذاری، مدارک لازم به بانک دی ارائه گردد.

متقاضیان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح به شعب یا باجه‌های بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با شماره 02128930 تماس حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.