کانون توجه در بانکداری امروز، مشتری و نیازهای اوست

مدیرعامل بانک رفاه در نشستی با کارکنان دانشجو و فارغ التحصیل مقطع دکتری این بانک، گفت: اولویت اصلی باید رسیدگی به دغدغه مشتریان و نیازهای آنها باشد. کانون توجه، مشتری و نیازهای اوست.

چقازردی: بازاریابی باید در تمام ارکان بانک نهادینه شود

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مدیرعامل بانک سپه در دومین سمینار آموزشی بازاریابی حرفه ای ضمن بیان اینکه بازاریابی باید در تمام ارکان بانک نهادینه شود اظهار داشت: تمامی کارکنان در همه رده های شغلی باید با رفتار درست و کارکرد حرفه ای خود…

دومین جشنواره رشد، یادگیری و موفقیت های پایدار کوثر برگزار شد

دومین جشنواره رشد، یادگیری و موفقیت های پایدار ویژه پژوهش های فرهیختگان کوثری با حضور دکتر عیسی رضایی مدیرعامل، محمد رضا جهانی رئیس هیئت مدیره، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران حوزه مرکزی استانها و پژوهشگران کوثری در…

هیچ جای دنیا سود بانکی 4 برابر نرخ تورم نیست/کوچ بورسی‌ها به چهار راه استانبول بعید است

یک کارشناس بازار سهام با بیان اینکه کوچ معامله‌گران بازار سهام به بازار ارز بعید است، عنوان کرد: در حالی دورنمای صعودی بازار قابل انتظار است که زمان و شیب آن متفاوت خواهد بود.