رویکرد بانک صادرات ایران توسعه و تقویت زیر ساخت های کشور است

​اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در همایش سراسری مدیران شبکه این بانک که در اصفهان در حال برگزاری است از برنامه های بانک متبوع برای توسعه زیرساخت ها خبر داد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل درهمایش دو روزه ای که در اصفهان برگزار می گردد با اشاره بهتبعات ناشی از رکود گفت: بانک ها بار اصلی تامین مالی بخش های مختلف اقتصادی را به دوش می کشند که در این راستا بانک صادرات ایران تامین مالی پروژه ها با رویکرد خروج از رکود را از اهداف اصلی خود قرار داده و از ابتدای سال نسبت به معرفی بسته اعتباری اقدام نموده که طی آن واحدهای تولیدی که دارای ظرفیت بلااستفاده هستند می توانند از تسهیلات این بانک بهره مند شوند.

 

وی با بیان اهمیت توجه به توسعه امور زیربنایی کشور گفت: یکی از الزامات توسعه هر کشوری توجه به زیرساخت ها و بهبود شاخص های اقتصاد کلان است که تحقق آن می تواند برای کشور پایداری و قوام اقتصادی و برای جامعه رفاه را به ارمغان آورد.

لـله گانی اضافه کرد: رویکرد این بانک بر تقویت زیرساخت های اقتصادی استوار بوده و در این زمینه برنامه های خاصی در دستور کار قرار گرفته که می تواند ضمن تقویت زیر ساخت ها  پویایی بیشتر بخش های مولد را به دنبال داشته باشند.

للــه گانی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ارتقا سطح خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع از جمله اهدافی است که به صورت جدی دنبال می شود در این زمینه این بانک برنامه افتتاح و راه اندازی ٥٠٠ واحد سوپر مارکت مالی را در دستور کار قرار داده است.که این واحدها آمادگی دارند تا علاوه بر خدمات بانکی و خدمات مالی نظیر خدمات بیمه ای، صرافی، کارگزاری و … را به متقاضیان ارایه نمایند.

او اضافه کرد: همچنین این بانک در نظر دارد در جهت کاهش هزینه ها و افزایش رضایت مندی مشتریان خدمات الکترونیکی خود را ارتقا بخشد با توجه به ظرفیت و زیرساخت هایی که در این بانک ایجاد شده است در آینده شاهد ارایه خدماتی همتراز با استانداردهای جهانی در این بانک خواهیم بود .
شایان ذکر است همزمان با سفر مدیر عامل بانک صادرات ایران به استان اصفهان  از مرکز مشاوره مالی و حمایت از سرمایه گذاری و تولید  در آن استان رونمایی شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.