خبر خوب بانک سرمایه به مشتریان بانکی

مدیرعامل بانک سرمایه از ارایه خدمات ویژه به فرهنگیان کشور خبر داد و گفت: با راه اندازی باشگاه بزرگ مشتریان، دارندگان تک کارت می توانند از تخفیف فروشگاه بزرگ و تولیدکنندگان محصولات داخلی بهره مند شوند.

عصر بانک؛خیرالله بیرانوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، این بانک در نظر دارد با توسعه زیرساخت های حوزه بانکداری الکترونیک خدمات مؤثر و نوینی را ارایه دهد، افزود: در همین ارتباط کیوسک الکترونیکی ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک در مراکز فرهنگی کشور که مورد رجوع و استفاده قشر فرهنگیان و سایر مشتریان است که با همکاری وزارت آموزش و پرورش، نصب و راه اندازی شده است.

 

وی، از راه اندازی باشگاه بزرگ مشتریان سرمایه ایرانیان توسط بانک سرمایه خبر داد و اظهار داشت: در این باشگاه شرایطی ایجاد شده تا مشتریان و دارندگان تک کارت بانک سرمایه بتوانند از تخفیف ده ها فروشگاه بزرگ و تولیدکنندگان محصولات باکیفیت داخلی بهره مند گردند.

 

به گفته مدیرعامل بانک سرمایه، در بستر این باشگاه، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات، با طیف گسترده ای از مشتریان و دارندگان تک کارت بانک سرمایه مواجه خواهند بود که این طرح ملی خود می تواند منشأ سودآوری کلان و بالا رفتن حجم فروش کالا و یا خدمات آنان شده و منجر به افزایش تولید محصولات داخلی و گسترش فضای کسب و کار در کشور گردد و از سوی دیگر مشتریان هم از تخفیف بالای محصولات و خدمات بهره مند گردند.

 

بیرانوند تصریح کرد: باجه تک کارت برای معلمان شاغل و بازنشسته که حدود یک میلیون و 700 هزار نفر هستند مورد بهره برداری قرار می گیرد ضمن اینکه قرار است 13 میلیون دانش آموز نیز با صدور کارت نشاط به این جمع بپیوندند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.