بانک مهر اقتصاد 100ریال سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه بانک مهر اقتصاد مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1393روز چهارشنبه گذشته با حضور 11/ 82 درصد از صاحبان سهام برگزار شد.

عصر بانک؛در این مجمع که علی کارگر ریاست آن را برعهده داشت، آقابابایی ناظر اول، معبودی ناظر دوم و میرزایی به‌عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

 

پس از ارائه گزارش عملکرد بانک مهر اقتصاد توسط غلامحسن تقی نتاج، مدیر عامل بانک، ترازنامه و صورت‌های مالی بررسی و یکصد ریال سود به‌ازای هر سهم تقسیم شد. موسه فریوران به‌عنوان بازرس اصلی و ره‌بین به‌عنوان بازرس علی‌البدل  انتخاب شدند. همچنین روزنامه‌های «دنیای اقتصاد» و« جوان» نیز به‌عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار بانک مهر اقتصاد انتخاب شدند.

 

انتخاب اعضای هیات‌مدیره و معرفی آنها به بانک مرکزی نیز به هیات‌مدیره فعلی تفویض شد. نتاج با ارائه گزارشی از عملکرد بانک در سال 1393 اعلام کرد که این بانک در سال گذشته پنجمین بانک در میان یکصد شرکت برتر کشور بوده که امید است در سال‌جاری با احتساب بانک ملی در جایگاه پنجم قرار گیرد. وی بازده دارایی‌های بانک مهر اقتصاد را 2 درصد اعلام کرد که با در نظر گرفتن میانگین 5/ 1درصدی، رقم قابل توجهی است. وی ترکیب سهامداران بانک  مهر اقتصاد را 3/ 82 درصد اشخاص حقوقی و 7/ 17درصد را اشخاص حقیقی اعلام و ابراز امیدواری کرد که به‌زودی مجوز قطعی بانک اخذ شود.

 

 

/دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.