همه چیز درباره مانی‌تک، اولین شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی ایران

مانی‌تک تا به امروز بیش از 1100 ماشین بانکی مستقل را در سطح کشور راه‌‎اندازی و عملیاتی کرده است.

عصر بانک؛با فراگیرشدن  ATM در دنیا، کم‌کم بانک‌ها و مؤسسات مالی برای استفاده حداکثری از ویژگی‌های ATM نسبت به توسعه شبکه ATM خود اقدام کردند، ولی افزایش رقابت و ایجاد شبکه گسترده‌ای از ATMهایی که سرمایه زیادی را از بانک‌ها می‌گرفتند، باعث ایجاد چالش‌هایی در شبکه‌ مدیریت ATM بانک‌ها شد. از طرفی دیگر هزینه‌های عملیاتی، سرمایه انسانی و منابع زیادی از بانک‌ها برای مدیریت این شبکه صرف می‌شد. بنابراین توسعه شبکه ATM توسط بانک‌ها محدود شد و برون‌سپاری شبکه مدیریت ATMها بصورت خودپردازهای مستقل (IAD) به طرف‌های سوم در دستور کار قرار گرفت.

 

متولیان مستقل خودپرداز در واقع، شرکت‌هایی خصوصی هستند که همه امور مربوط به نصب، راه‌اندازی، نگهداری و پشتیبانی از خودپردازها یا بخشی از آن را بر عهده می‌گیرند. به‌عبارت دیگر، بانک‌ها گویی همه یا بخشی از شبکه خودپردازهای خود را به این شرکت‌های مستقل برون‌سپاری می‌کنند.

 

به خاطر عملکرد و راندمانی که شرکای طرف سوم توانستند به این شبکه ATM اضافه کنند، در حال حاضر بیش از دو سوم   ATM‌های دنیا توسط شرکای طرف سوم مدیریت شده و بانک‌ها به طور مستقیم در این حوزه دخالتی ندارند.

 

مانی‌تک چیست؟

 

اواخر سال 1397 بود که مانی‌تک به عنوان اولین شبکه ارائه‌دهنده خودپردازهای مستقل ایران با هدف ایجاد ارزش افزوده برای بانک‌ها، صاحبان ماشین‌های بانکی و دارندگان خودپردازهای مستقل رونمایی شد. این شرکت در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت توسعه فن‌افزار توسن (توسن‌تکنو)، دارای بیش از 43 نقطه سرویس و  بیش از 200 نفر کارشناس فنی در سراسر کشور است.

 

خدمات ماتی‌تک

 

مانی‌تک که در هشتمین رویداد بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حضور برت کینگ آینده‌پژوه مشهور و سعید عسگری انارکی پدر خودپرداز ایران رونمایی شد تا به امروز بیش از 1100 ماشین بانکی مستقل را در سطح کشور راه‌‎اندازی و عملیاتی کرده است.

 

مشتریان در مانی‌تک از  پشتیبانی سخت‌افزاری و‌ نرم‌افزاری 13 نوع خودپرداز با SLA بانکی به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند. علاوه بر این سوئیچ اتصال به شبکه بانکی با کارمزد عرف بازار واگذار می‌شود. ماشین‌های بانکی با تخفیف ویژه و فروش شرایطی به پذیرندگان عرضه می‌شود و هر پذیرنده برای اعلام خرابی، مغایرت مالی، اتصالات شبکه، مانیتورینگ وضعیت ماشین بانکی، محاسبات کارمزدی می‌تواند از اپلیکیشن موبایلی و سرویس تحت وب استفاده کند.

 

همچنین ارائه مشاوره جهت جانمایی ماشین‌های بانکی با روش‌های نوین، ارائه سرویس‌های ارزش افزوده متنوع برای افزایش سهم تراکنش و درآمد کارمزدی ماشین‌های بانکی، ثبت‌نام و پذیرش به‌صورت اینترنتی در کمترین زمان و با حداقل مدارک ممکن، عضویت در باشگاه پذیرندگان و بهره‌مندی از مزایای طرح‌های وفاداری، برگزاری طرح‌های تشویقی برای افزایش سهم درصدی کارمزد پذیرندگان تا 100 درصد یا بیشتر و ارائه چندین سرویس دیگر با امکان افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های نگهداری ماشین‌های بانکی برای رفاه حال پذیرندگان از دیگر خدمات مانی‌تک است.

 

مانی‌تک با خدمات متنوع و کامل، باعث رفع دغدغه­‌های نگهداری و تعمیرات ماشین­‌های بانکی پذیرندگان از طریق تأمین قطعات و بسترهای نرم‌­افزاری شده است و علاوه بر این با بهبود وضعیت درآمد کارمزد پذیرندگان از طریق ایجاد سرویس‌­های ارزش­ افزوده و طرح­‌های متنوع وفاداری باشگاه پذیرندگان موجب افزایش سطح رضایت مشتریان شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مانی‌تک به آدرس http://www.moneytech.biz مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.