صدور اولین مجوز پول الکترونیکی مبتنی بر بلاکچین در جهان

شرکت Monerium مجوزی را از موسسه نظارت مالی ایسلند به منظور صدور پول الکترونیک مبتنی بر بلاکچین برای شرکت زیرمجموعه‌اش، دریافت کرده است.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛این مجوز کامل، اولین مجوز پول الکترونیک مبتنی بر بلاکچین در جهان تحت قوانین پول الکترونیک اتحادیه اروپا است که در محدوده اقتصادی اروپا قابل پذیرش است.

 

با صدور پول الکترونیک مبتنی بر بلاکچین، مانریوم دیگر برای انجام تراکنش‌های مالی اتوماتیک شامل پرداخت‌ها، تامین مالی تجاری، اوراق بهادار و تجارت الکترونیک در بسیاری از بخش‌ها نیاز به استفاده از واسطه‌ها ندارد.

 

در همین حال، پول الکترونیک مبتنی بر بلاکچین در چشم‌انداز ساتوشی ناکاموتو نیز توسعه پیدا کرده است تا تراکنش ارزی فرد به فرد آنلاین را به شکلی قانونی یعنی ارز دیجیتال فیات تبدیل کند.

 

اسوین والفلز مدیرعامل و شریک تجاری شرکت مانریوم اعلام کرده که دریافت مجوز پول الکترونیک یک نقطه عطف مهم در مسیر دستیابی به هدف ما برای ایجاد ارز دیجیتال قابل دسترس، امن و ساده برای تراکنش است.

 

برای حمایت از صدور پول الکترونیک، ما یک پلتفرم بانکی دیجیتال را توسعه دادیم که با همه‌ی پروتکل‌های بلاکچین سازگار است و به دلیل انعطاف بالا برای دیگر شرکت‌ها و موسسات مالی نیز قابل استفاده است. پلتفرم ما برمبنای استانداردهای باز و برای حمایت از اپلیکیشن‌های مالی غیرمتمرکز طراحی شده است.

مانریوم عموما بتای بسته را برای مشتریان و شرکای اولیه وارد می‌کند. این شرکت برای مشارکت با توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های توزیع شده و ارائه دهندگان پلتفرم بلاکچین در ایجاد پول الکترونیک در دسترس برای مشتریان و شرکت‌ها مطابق با پروتکل‌های بین‌المللی برنامه‌ریزی کرده است.

 

ترجمه از paymentscardsandmobile

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.