نقش احراز هویت بیومتریک در بانکداری ویدیویی

بانکداری ویدیویی یک کانال کلیدی برای پوشش مواردی است که در روش سلف سرویس نمی‌توان مدیریت شود

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛داشتن یک روش مطمئن برای تشخیص مشتری، گامی اساسی و ضروری در یک تراکنش از راه دور است. در برخی موارد، این فرایند شامل پرسش از مشتریان در مورد شماره حسابشان و دیگر پرسش‌ها مثل آدرس، تاریخ تولد و سوالاتی درباره کد امنیتی می‌شود.

 

در حالی که بانکداری ویدیویی در فرایند احراز هویت، مشتریان را قادر به ارائه قابلیت ارائه عکس فوری به متصدی بانک کرده است، گام بزرگتر استفاده از روش شناسایی صورت است. یک برنامه نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند جریان ویدیویی را تحلیل و تعیین کند که آیا عکس در اسناد ارائه شده با چهره شخص منطبق است یا نه؛ و هم چنین می تواند فرایند چک کردن اسناد جعلی، دستکاری دیجیتالی شده، دزدیده شده یا گم شده را تسهیل کند.

 

به علاوه، شناسایی چهره مشتریان، بدون اینکه نیاز به پاسخ به سوالات تشخیص هویت یا ارائه اسناد شناسایی داشته باشند را فراهم می‌کند، که این یک گام بزرگ در ایجاد رفاه و امنیت برای مشتریان است.

 

تحلیل احساسات در زمان واقعی

تحلیل ویدیوها و صداها باعث کمک بیشتر به بانکها می‌شود. حالات صورت، زبان بدن، تُن صدا، و کلیدواژه‌هایی که حالات ذهنی را منعکس می کنند و استفاده از آنها در زمان واقعی، پیشنهادات آگاهانه تری را برای بانکها فراهم می‌کند تا بتوانند موثرتر عمل کنند.

 

ترجمه همزمان

شناخت زبان، ترجمه خودکار متن، و ترکیب صحبت‌ها فرایند را سرعت می دهند. تجسم کاربرد این ویژگی در آینده نه چندان دور که این تکنولوژی‌ها را با ویدیو ترکیب می‌کند آسان است. این امر طرفین را قادر می سازد تا به زبان خودشان صحبت کنند در حالی که در صفحه نمایش، ترجمه آنچه شخص دیگر در حال گفتن است را می‌بینند و می‌شنود.

 

برای بانکها، این بدین معنی است که می توانند آسان تر به مشتریان در سطح جهانی خدمت ارائه دهند با اینکه مکان یا زبان متفاوت است.

 

تحلیل‌ها

برخی مراکز تماس همواره به دنبال راه هایی برای جمع آوری و تحلیل بهتر محتوای تعاملات برای ارتقای کیفیت و اثربخشی خدماتشان، فراهم آوردن ارزش بیشتر برای مشتریانشان و تعیین اقدامات پس از تماس هستند. با تشخیص گفتار، محتوای صدای یک تماس ویدیویی می تواند به متن تبدیل شود، ذخیره شود و مانند هر کانال تعاملی متن محور دیگری تحلیل شود.

 

ویدیو شامل هر اطلاعات قابل تحلیل ارزشمندی است که می‌تواند شامل یک تماس صوتی، یک متن گفتگو، یا حتی ایمیل باشد. همه موتورهایی که این اطلاعات را دریافت کنند قادر به داده کاوی بهتر خواهند بود.

 

ویدیو و بانکداری ویدیویی یک کانال کلیدی برای پوشش مواردی است که در روش سلف سرویس نمی‌توان مدیریت شود و دارای یک قدرت پتانسیل در ترکیب با هوش مصنوعی است. بنابراین می‌تواند تجربه خدمات مالی را برای مشتریان ارتقا دهد، مخصوصا برای درخواست‌هایی که واقعا نیاز به تعامل انسانی دارند.

 

ترجمه از atmmarketplace

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.