پرداخت الکترونیک سداد برگزیده پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری شد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزیده پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری شد. رویکرد امسال این همایش نقش رقابت پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری بود و شرکت سداد از سوی هیئت داوران، تندیس ارتقای محصولات و خدمات را دریافت کرد.

پنجمین همایش ملی کیفیت با حضور مقامات عالی و مسئولین حوزه کیفیت و استاندارد کشور و با مشارکت بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی در صنایع داخلی و استراتژیک، با هدف هم اندیشی و ارائه راهکارهایی در خصوص فرهنگ سازی فراگیر جهت ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه از فرآورده‌های با کیفیت و دارای نشان استاندارد، 4 اسفندماه در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

پرداخت الکترونیک سداد از سال 95با پیاده‌‎سازی سیستم های مدیریتی و اخذ استانداردها در خصوص سیستم مدیریت کیفیت و سنجش شکایات و رضایت مشتری، نسبت به ارتقا کیفی محصولات و خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خوداقدام کرده است.

ترویج فرهنگ کیفیت و تاثیر آن در میان اقشار مختلف جامعه از جمله مسئولیت های اجتماعی و وظیفه ای است که همواره بر عهده تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات با کیفیت کشور است و پرداخت الکترونیک سداد در حوزه صنایع ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یک شرکت PSP در تلاش است همچون گذشته و به صورت مستمر کیفیت خدمات خود به مشتریان را ارتقا دهد و در جهت کسب  این رضایتمندی در بالاترین سطح گام بردارد.

 

  پرداخت الکترونیک سداد کامل ترین سبد پرداختی کشور را ارائه می کند

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید