با همراه بانک پاسارگاد، از مراجعه به شعبهها اجتناب کنید
به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، بهمنظور پیشگیری از گسترش ابتلا به بیماری کرونا و حفظ سلامت هممیهنان، از مشتریان دعوت میشود با بهرهمندی از خدمات همراه بانک پاسارگاد بهعنوان یکی از ابزارهای بانکداریالکترونیک، تا حد امکان از مراجعه به شعبهها و دریافت خدمات حضوری اجتناب کنند.
بر اساس این خبر، همراه بانک پاسارگاد در دو بخش سپرده و کارت خدمات ارایه میدهد که بهرهمندی از بخش خدمات کارت بدون نیاز به دریافت رمز ورود از شعبهها امکانپذیر است. به این ترتیب در بخش کارت، بدون مراجعه به شعبهها، خدماتی همچون
- دریافت رمز پویا
- مشاهده موجودی کارت (کلیه کارتهای بانکپاسارگاد)
- انتقال وجه کارت به کارت (کارتهای عضو شبکه شتاب)
- پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض برای گوشیهای اندروید و آی او اس)
- خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول و رایتل)
- مسدود کردن کارت (کارتهای بانکپاسارگاد)
- و دریافت سه گردش آخر کارتهای بانکپاسارگاد
به مشتریان ارایه میشود.
خدمات دیگر سامانه همراه بانک پاسارگاد
همچنین مشتریان میتوانند از طریق بخش سپرده، ضمن وارد کردن نام کاربری و رمز عبور دریافتی از شعبه یا بواسطه ورود با اثر انگشت در سامانه همراه بانک پاسارگاد خدماتی مانند مشاهده فهرست و جزئیات سپردهها ( موجودی، شماره شبا و. ..)، مشاهده صورت حساب سپردهها به همراه نمودار گردش سپرده، امکان یادداشتگذاری بر روی گردش سپرده، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجه مستمر (دورهای) داخل بانکی و بین بانکی و پرداخت قبض با سپرده را استفاده کنند.
گفتنی است جهت بهرهمندی از همراه بانک پاسارگاد، میتوانید رمز ورود را از طریق سامانه بانکداری مجازی و یا مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد دریافت کنید. پس از دریافت رمز عبور از شعبه، فایل اجرایی نرمافزار همراهبانک را از طریق سایت بانک پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir دریافت کنید.
سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm و مرکز مشاوره و اطلاعرسانی این بانک به شماره 82890 به صورت شبانهروزی، آماده پاسخگویی به سؤالات هممیهنان است.