همه چیز درباره شعبه مجازی بانک پارسیان

شعبه مجازی بانک پارسیان با هدف افزایش کیفیت خدمات، بهبود جریان کاری و کاهش صف انتظار مشتریان در شعب، همانند فضای یک شعبه با قابلیت تعامل زنده با کارشناس بانک در بستر ویدیو کنفرانس، با قابلیت تعاملی بر روی بستر اینترنت راه‌اندازی شده است.

با استفاده از این سامانه مشتریان می‌توانند خدماتی فراتر و مطلوب‌تر از کانال‌های اینترنت بانک و تلفن‌بانک دریافت کنند.

شعبه مجازی در موبایل و کامپیوتر

این سامانه برای کار با موبایل نیز بهینه سازی شده و مشتری می‌تواند با تمام مرورگرها روی موبایل خود و یا از طریق کامپیوتر شخصی خود از امکانات این سامانه استفاده نماید.

شعبه مجازی در موبایل و کامپیوتر

نحوه استفاده از شعبه مجازی

1- مشتری با کدملی و رمز اینترنتی یکی از کارت‌های نقدی فعال خود، پس از مطالعه و پذیرش توافقنامه، وارد سامانه می‌شود و در صف انتظار برای اتصال به کارشناس بانک باقی میماند.

2- کارشناس بانک یک مشتری را از صف انتظار انتخاب می‌کند.

3- کارشناس بانک دو سوال تصادفی در ارتباط با مشخصات شناسنامه‌ای از مشتری می‌پرسد.

4- اگر جواب سوالات بالا درست بود، کارشناس بانک سریال کارت ملی مشتری را از او می‌پرسد.( این سریال در پشت کارت ملی وجود دارد.

5- پس از قرائت سریال کارت ملی از سوی مشتری و در صورت صحت آن، مشتری می‌تواند درخواست‌های خود را مطرح نماید.

خدمات شعبه مجازی بانک پارسیان

مشتری غیر از مشاوره تصویری و زنده می‌تواند در ساعات اداری انواع نیازهای خود را به شرح زیر ارائه نماید:

  • مانده یک یا چند حساب
  • صورتحساب سپرده
  • انتقال وجه داخلی پارسیان (سقف 500 میلیون ریال در روز)
  • انتقال وجه پایا (سقف 30 میلیون ریال در روز)
  • انتقال وجه کارت به کارت (به کارت پارسیان تا سقف 500 میلیون ریال، به کارت غیر از پارسیان تا سقف 30 میلیون ریال روزانه)

در نسخه‌های بعدی سامانه، سرویس‌های بیشتری ارائه خواهد شد.

ورود به شعبه مجازی بانک پارسیان

  در اختتامیه دومین رویداد «بینو» شش تیم منتخب ایده‌های خود را ارائه دادند
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.