همه چیز درباره شعبه مجازی بانک پارسیان

شعبه مجازی بانک پارسیان با هدف افزایش کیفیت خدمات، بهبود جریان کاری و کاهش صف انتظار مشتریان در شعب، همانند فضای یک شعبه با قابلیت تعامل زنده با کارشناس بانک در بستر ویدیو کنفرانس، با قابلیت تعاملی بر روی بستر اینترنت راه‌اندازی شده است.

با استفاده از این سامانه مشتریان می‌توانند خدماتی فراتر و مطلوب‌تر از کانال‌های اینترنت بانک و تلفن‌بانک دریافت کنند.

شعبه مجازی در موبایل و کامپیوتر

این سامانه برای کار با موبایل نیز بهینه سازی شده و مشتری می‌تواند با تمام مرورگرها روی موبایل خود و یا از طریق کامپیوتر شخصی خود از طریق آدرس https://ipbparsia.parsian-bank.ir  از امکانات این سامانه استفاده نماید.

شعبه مجازی در موبایل و کامپیوتر

نحوه استفاده از شعبه مجازی

1- مشتری با كدملی و رمز اينترنتی يكی از كارت‌های نقدی فعال خود، پس از مطالعه و پذيرش توافقنامه، وارد سامانه می‌شود و در صف انتظار برای اتصال به كارشناس بانك باقی ميماند.

2- كارشناس بانك يك مشتری را از صف انتظار انتخاب می‌كند.

3- كارشناس بانك دو سوال تصادفی در ارتباط با مشخصات شناسنامه‌ای از مشتری می‌پرسد.

4- اگر جواب سوالات بالا درست بود، كارشناس بانك سريال كارت ملی مشتری را از او می‌پرسد.( اين سريال در پشت كارت ملی وجود دارد.

5- پس از قرائت سريال كارت ملی از سوی مشتری و در صورت صحت آن، مشتری می‌تواند درخواست‌های خود را مطرح نمايد.

خدمات شعبه مجازی بانک پارسیان

مشتری غير از مشاوره تصويری و زنده می‌تواند در ساعات اداری انواع نيازهای خود را به شرح زير ارائه نمايد:

  • مانده يك يا چند حساب
  • صورتحساب سپرده
  • انتقال وجه داخلي پارسيان (سقف 500 ميليون ريال در روز)
  • انتقال وجه پايا (سقف 30 ميليون ريال در روز)
  • انتقال وجه كارت به كارت (به كارت پارسيان تا سقف 500 ميليون ريال، به كارت غير از پارسيان تا سقف 30 ميليون ريال روزانه)

در نسخه‌های بعدی سامانه، سرويس‌های بيشتری ارائه خواهد شد.

  فعال‌سازی رمز دوم پویا (یکبار مصرف) بانک پارسیان از طریق همراه بانک و پیامک +آموزش تصویری

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید