انجام عملیات بانکی و مشاهده تراکنش‌ها با سامانه پیامکی بانک سامان

با سامانه پیامکی بانک سامان می‌توانید از موجودی سپرده، گردش حساب، فهرست وام‌های دریافتی، فهرست کارت‌های بانکی و شبای حساب‌تان باخبر شوید و برخی عملیات مانند انسداد کارت را انجام دهید.

کافی‌ست هریک از دستورهای زیر را در قالب یک پیامک به شماره 20000 ارسال کنید. توجه داشته باشید فقط از شماره‌ای که در فرم درخواست پیامک درج کرده‌اید، استفاده کنید و درصورت  تغییر این شماره با مراجعه به یکی از شعب بانک سامان اطلاعات تماس خود را به‌روزرسانی کنید.

در ادامه زیر مثال‌هایی از هر دستور با یک شماره سپرده فرضی آورده شده است.

موجودی سپرده

  • دستور: [شماره سپرده] شماره مشتری b یا شماره سپرده [شماره مشتری] m
  • مثال: b 910753 802-800-910753-1 یا m 910753 802-800-910753-1

موجودی سپرده به‌صورت متوالی

  • دستور: شماره سپرده دوره [شماره مشتری] bp یا شماره سپرده دوره [شماره مشتری] md
  • مثال: bp 3 802-800-910753-1 یا  md 3 802-800-910753-1

گردش روز سپرده

  • دستور: [شماره سپرده] شماره مشتری s یا [شماره سپرده] شماره مشتری sr
  • مثال: s 910753 802-800-910753-1 یا sr 910753 802-800-910753-1

گردش روز سپرده به‌صورت متوالی

  • دستور: [شماره سپرده] دوره شماره مشتری sp یا [شماره سپرده] دوره شماره مشتری srd
  • مثال: sp 910753 3802-800-910753-1 یا srd 910753 3 802-800-910753-1

چند گردش آخر سپرده

  • دستور: شماره سپرده تعداد [شماره مشتری] sl یا شماره سپرده تعداد [شماره مشتری] no
  • مثال: sl 910753 3 802-800-910753-1 یا no 910753 3 802-800-910753-1

چند گردش آخر سپرده به‌صورت متوالی

  • دستور: شماره سپرده تعداد دوره [شماره مشتری] slp یا شماره سپرده تعداد دوره [شماره مشتری] sd
  • مثال: slp 5 3 802-800-910753-1 یا sd 5 3 802-800-910753-1

فهرست تسهیلات دریافتی

  • دستور: شماره مشتری l یا شماره مشتری v
  • مثال: l 910753 یا v 910753

فهرست کارت‌های بانکی

  • دستور: شماره مشتری c یا شماره مشتری k
  • مثال: c 910753 یا k 910753

مسدود کردن کارت بانکی

  • دستور:  شماره کارت [شماره مشتری] Hc  یا شماره کارت [شماره مشتری] mas
  • مثال: Hc 6219862011428171 یا mas 6219862011428171

دریافت کد شبا

  • دستور: شماره سپرده [شماره مشتری] sh یا شماره سپرده [شماره مشتری] shaba
  • مثال: sh 802-800-910753-1 یا shaba 802-800-910753-1

لغو عملیات درخواستی

  • دستور: RequestCode شماره مشتری cr یا RequestCode شماره مشتری la

راهنمایی

  • دستور: H

نکات زیر درخصوص پیامک‌های سامانه پیامکی بانک سامان قابل توجه می‌باشد:

  • هزینه تمامی پیام‌های کوتاه ارسالی از سوی بانک بر عهده بانک بوده و مشتری کارمزدی در مقابل این خدمت پرداخت نمی‌نماید.
  • ثبت مقادیری که در کروشه قرار گرفته­‌اند، اختیاری است.

خوب است بدانید:

  • تمام پیامک‌های بانک سامان از دو شماره 20000 یا 200006422 ارسال می‌شود.
  • شماره 20000 برای پیامک‌های مربوط به عملیات و تراکنش‌های بانکی مانند اعلام ورود کاربر به نت‌بانک، واریز، برداشت و موارد گفته‌شده در بالا آمده است.
  • شماره 200006422 برای پیامک‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و نظرسنجی بانک سامان است.
  • هرگونه پیامک دیگر که از این دو شماره ارسال نشده باشد، مربوط به بانک سامان نخواهد بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.