مرکز تماس بانک آینده

شماره تلفن مرکز تماس بانک آینده در ادامه امده است. این مرکـز شمـا را در رفع مشـکلات احتمالی یاری‌می‌رساند.

مرکز تماس خدمات بانک آینده به‌صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی، پاسخ‌گوی تمامی پرسش‎های مشـتریان عزیز می‎باشــد. این مـرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم برقرار کرده است.

به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز و ارائه‌ خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان و رضایت‌مندی آنان، مرکز تماس خدمات بانک آینده، به عنوان همراه، مشاور و پشتیبان مشتریان راه‌اندازی شده است.

این مرکـز، هم‌چنین شمـا را در پی‌گیـری کامـل و رفع مشـکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات‌بانکی یاری‌می‌رساند. هم‎چنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهای اشخاص و مشـتریان، آن‎ها را گـزارش نمـوده و به واحـدهای مربـوطـه در بانـک ارسـال می‌نمـایـد و با پی‌گیـری و دریافـت نتیجـه، آن را به شخـص یا مشتری‌ای که تماس گرفته نیز، اطلاع‌می‌دهد.

اهداف مرکز تماس خدمات بانک آینده 

  • ارتقاء سطح خدمت‎رسانی مطابق با خواسته‌های مشتری
  • حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی
  • تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاع‎رسانی به مشتریان
  • سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی
  • ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع
  • ارائه‌ی مشاوره بانکی

خدمات تماس مشتریان 

  • پاسخ‌گویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت‌رسانی به آن‌ها
  • ارائه‌ی اطلاعات شعب و واحدهای بانک
  • ارائه‌ی اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهیلات
  • راهنمایی درباره انواع عملیات بانکی و انواع چک
  • راهنمایی در خصوص انواع کارت‌ها
  • راهنمایی در مورد انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بانکداری اختصاصی
  • اطلاع‌رسانی خدمات جدید
  • اعلام نتایج قرعه‌کشی
  • اطلاع‌رسانی درباره آخرین اخبار استخدامی
  • رسیـدگی به مسـائل و مشـکلات بانکـی مشـتریان و پی‌گیری به منظور ارائه‌ی پاسخ مطلوب
  • دریافت و پی‌گیری تمامی نظرات، انتقادها، شکایات و پیام‌های مردمی و انعکاس آن به واحدهای ذی‌ربط
  • جمع آوری نقطه نظرات و درخواست‎های مشتریان
  • پیگیری رفع مغایرت‎های مالی
  • پیگیری و ارائه‌‌ انواع خدمات کارت (فعال سازی، اعلام مفقودی، رمز مجدد و…. )
  • پشتیبـانی و پاسخ‌گویی به دارنـدگان انواع کارت‌های پرداخـت الکترونیکی بانک آینده
  • رسـیـدگی به تمـامی مشـکلات کارت ماننـد: رمز، پیغـام‌های خطا و … .
  • رسیدگی به مشکلات کارت‌های ضبط شده
  • پی‌گیری رفع مغایرت‌های کارت
  • رفع مشکلات و آموزش مشتریان
  • ارجاع متقاضیان دریافت کارت به شعب بانک آینده
27663000 – 021مرکز تماس بانک آینده
27663300 – 021امداد کارت
27663400 – 021امداد شعب
27663500 – 021امداد پذیرندگان پایانه های فروش (P.O.S)
27663200 – 021امداد مشتریان
27663030 – 021صندوق های سرمایه گذاری بانک
27663600 – 021پیشخوان مجازی
1 نظر
  1. برنگ اینده می گوید

    برای حساب کوتاه مدت چند درصد سود هست ایا میتوانیم برداشت هم کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.