از بازپرداخت اقساط تسهیلات تا فروش سهام عدالت در سامانه بستام ملت

سامانه بستام ملت این امکان را فراهم کرده تا با در اختیار داشتن تمامی کارت‌های عضو شتاب اقدام به انجام تراکنش نمایید.

بانک ملت، با راه اندازی سامانه بستام ملت این امکان را فراهم کرده است تا با در اختیار داشتن تمامی کارت‌های عضو شتاب اقدام به انجام تراکنش‌هایی از قبیل فروش شارژ سیم کارت اعتباری، فروش اینترنتی هدیه کارت، پرداخت الکترونیکی قبوض، پرداخت اقساط لیزینگ و سایر موارد نمایید. با ثبت نام در این سامانه گزارش تراکنش‌ها و همچنین خدمات پرکاربرد مورد استفاده خود را دریافت نمایید.

در ادامه خدمات سامانه بستام ملت آمده است:

فروش سهام عدالت 

ثبت درخواست فروش سهام عدالت از تاریخ 06‏‏/03‏‏/1399 از طریق درگاه‌های حضوری و غیر حضوری بانک ملت تا اطلاع ثانوی امکان پذیر بوده و اطلاعات به صورت روزانه به شرکت کارگزاری بانک ملت جهت ارجاع به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) ارسال می‌شود.

شرکت کارگزاری بانک ملت با شماره تماس 42116000‏‏-021 نیزآماده پاسخگویی به سوالات احتمالی متقاضیان فروش سهام عدالت می‌باشد.

اوراق بهادار الکترونیک

بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان خود، سامانه استعلام اوراق بهادار الکترونیک را راه‌اندازی کرده است .

کارت هدیه

کارتی است بی‌‎نام که دارای ماهیت خرید بوده و به دارنده آن اجازه می‌دهد به دفعات تا سقف موجودی کارت اقدام به خرید کالاوخدمات و یا برداشت نقدی وجه کارت خودنماید.

ویژگی‌ها و امکانات

  • امکان خرید کالا و خدمات از طریق پایانه های فروشگاهی (pos) عضو شتاب و یا فروشگاههای مجازی( محیط اینترنتی )
  • امکان دریافت وجه نقد از طریق پایانه های خودپرداز بانک ملت
  • پرداخت قبوض
  •  امکان تغییر رمز و مشاهده موجودی و 10 گردش آخرحساب از طریق پایانه های خودپرداز بانک ملت

پرداخت الکترونیک قبوض 

از این پس مشتریان گرامی قادر خواهند بود با افتتاح هر یک از حساب‌های متمرکز (جام، قرض‌الحسنه، کوتاه‌مدت) نزد بانک ملت و با فعال نمودن سرویس پرداخت غیر حضوری قبوض در کلیه محیط‌های مجازی (تلفن‌بانک، پیامک بانک، همراه بانک، اینترنت بانک و غیره) در شعبه افتتاح کننده حساب و دریافت پاکت‌های حاوی رمز عبور، نسبت به پرداخت تمامی قبوض (شهرداری تهران، آب، برق و غیره) اقدام کنند.

خاطر نشان می‌سازد چنانچه سرویس مورد بحث برای هر یک از حساب‌های مشتریان فعال گردد، امکان پرداخت غیر حضوری قبوض برای سایر حساب‌های ایشان نیز فراهم خواهد شد.

هنگام پرداخت غیر حضوری قبوض، علاوه بر ارسال یک برگ رسید پرداخت به نشانی پست الکترونیک مشتری (E-mail)، اطلاعات قبوض پرداختی در گزارش صورت حساب اینترنتی حساب ایشان نیز منعکس می‌شود.

خدمات شارژ

شما می‌توانید با در اختیار داشتن تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب، شارژ سیم کات اعتباری شرکت‌های همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و اسپادان خریداری کنید.

گزارش عملکرد

شما می‌توانید با ورود به سامانه، گزارش تراکنش‌های خود را در بخش گزارش عملکرد سامانه دریافت نمایید. لطفا در این خصوص موارد امنیتی ذیل را رعایت فرمایید.

استعلام کد شهاب

از سال 1396 بانک ملت اقدام به دریافت کد شهاب از بانک مرکزی ج.ا.ا نموده است. از طریق این سرویس امکان استعلام کد شهاب و همچنین نمایش کد شهاب مشتریان بانک ملت فراهم شده است.

تولید شماره شبا

بانک ملت امکان دریافت شماره شبا را از طریق شماره حساب و شماره قرارداد تسهیلات فراهم کرده است.

استعلام ضمانتنامه

بازپرداخت اقساط شرکت‌های لیزینگ

شما می‌توانید با در اختیار داشتن تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب، اقساط لیزینگ بانک ملت را پرداخت کنید.

بازپرداخت اقساط تسهیلات متمرکز

مشتریان می‌توانند با در اختیار داشتن هر یک از کارت‌های بانکی عضو شتاب، رمز دوم کارت و نیز شماره قرارداد تسهیلات (یا شماره کارت مجازی متصل به تسهیلات)، اقساط تسهیلات بانک ملت را پرداخت نمایند.

همچنین این امکان فراهم شده است که مشتریان با در اختیار داشتن شماره کارت مجازی متصل به تسهیلات، نسبت به پرداخت اقساط از طریق حواله سحابی (حواله به کارت‌های شتابی) با استفاده از تمامی خودپردازهای شتابی و نیز همراه بانک و سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت اقدام نمایند.

  • برای دریافت «راهنمای دریافت شماره کارت مجازی تسهیالت متمرکز و پرداخت اقساط از طریق حواله سحابی» اینجا را کلیک کنید.
  • برای دریافت «راهنمای کاربری سامانه پرداخت اقساط متمرکز» اینجا را کلیک کنید.

استعلام تمکن مالی، اعتبار اسنادی و محاسبه سود سپرده‌ها

بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان خود سامانه استعلام تمکن مالی، استعلام اعتبار اسنادی و محاسبه سود سپرده را در سامانه بستام راه‌اندازی کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.