تفاوت اپلیکیشن هم‌آفرین با همراه‌بانک کارآفرین

آیا می دانید تفاوت اپلیکیشن هم‌آفرین با همراه‌بانک کارآفرین چیست؟ اپلیکیشن هم‌آفرین یک اپلیکیشن موبایلی بر بستر اینترنت است که برای پاسخگویی به نیازهای بانکی مشتریان حقیقی طراحی شده است.

هم‌آفرین یک اپلیکیشن موبایلی بر بستر اینترنت است که برای پاسخگویی به نیازهای بانکی مشتریان حقیقی دارای حساب مشترک و مشتریان حقوقی طراحی شده است. مشتریان می‌توانند برای انجام تراکنش‌های مالی (انتقال وجه داخلی، بین بانکی پایا و ساتنا) که نیاز به تایید و امضای صاحبان حساب و رعایت شرایط برداشت از حساب دارد، از سامانه هم‌آفرین استفاده نمایند.

تفاوت اپلیکیشن هم‌آفرین با همراه‌بانک کارآفرین

در حال حاضر مشتریان حقیقی بانک کارآفرین دارای حساب مشترک (اعم از این که شرایط برداشت حساب مذکور منفرداً یا متفقاً باشد) و مشتریان حقوقی (حساب‌های شرکتی) می‌توانند جهت مدیریت تراکنش‌های خود از نرم‌افزار هم‌آفرین استفاده کنند. حساب‌های انفرادی اشخاص حقیقی همچنان از طریق همراه‌بانک کارآفرین قابل مدیریت می‌باشد.

نرم‌افزار هم‌آفرین صرفاً با سیستم عامل تلفن‌های همراه و تبلت‌های هوشمند به شرح زیر سازگار است:

  • تلفن و تبلت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل android نسخه 5 به بالا
  • تلفن و تبلت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل iOS نسخه 10 به بالا

تفاوت سامانه هم‌آفرین با همراه‌بانک کارآفرین این است که سامانه همراه‌بانک کارآفرین برای مدیریت حساب‌های انفرادی اشخاص حقیقی قابل استفاده است. اما سامانه جدید هم‌آفرین برای حساب‌های مشترک اشخاص حقیقی و همچنین حساب‌های اشخاص حقوقی (شرکتی) است.

از طریق سامانه هم‌آفرین، میزان دسترسی‌های صاحبان حساب مشترک اشخاص حقیقی و صاحبان حساب اشخاص حقوقی در خصوص حساب یا حساب‌های مورد نظر از قبل قابل تعیین بوده و مشتری متناسب با سطح دسترسی خود قادر خواهند بود نسبت به تایید دستور پرداخت مدنظر (انواع انتقال وجه بر روی حساب) اقدام نمایند.

از دیگر امکانات سامانه هم‌آفرین این است که با ثبت دستور پرداخت در سامانه مذکور، صاحبان امضای مجاز شرکت در هرجا که باشند، بلافاصله دستور پرداخت را روی تلفن همراه خود مشاهده نموده و با استفاده از حسگر اثرانگشت و یا ابزار تشخیص چهره بر روی تلفن همراه خود (Face ID) آن را تایید (امضاء) نمایند.

تلفن همراه مشتری حتماً باید مجهز به امکان احراز هویت از طریق اثرانگشت و یا تشخیص چهره باشد و موارد مذکور فعال شده باشد. در غیر این صورت، امکان استفاده از سامانه هم‌آفرین وجود ندارد. سامانه هم‌آفرین از احراز هویت بیومتریک استفاده می نماید که محیط امن تری را برای مشتری فراهم می سازد.

برای فعال سازی و استفاده از سامانه هم‌آفرین، ابتدا نسبت به دریافت اپلیکیش هم‌آفرین از لینک‌های زیر اقدام نمایید. پس از نصب نرم‌افزار در گوشی تلفن همراه خود و دریافت کد پیگیری، با در دست داشتن مدارک لازم به یکی از شعب بانک مراجعه نمایید و بعد از تکمیل فرم درخواست فعال‌سازی خدمت هم‌آفرین، پاکت حاوی نام کاربری و رمز عبور این سامانه را دریافت نمایید.

جهت اطلاع از مدارک موردنیاز با شعب بانک و یا مرکز تماس کارآفرین به شماره 23350 تماس حاصل فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.