رفع مشکل نسخۀ iOS «پی‌پاد» با به‌ روزرسانی جدید

کاربران سیستم‌عامل iOS و صاحبان گوشی‌های همراه آیفون که از برنامک «پی‌پاد» استفاده می‌کنند و طی روزهای اخیر با مشکل اجرا نشدن برنامه و بروز خطای “PayPod is no longer available” مواجه هستند، می‌توانند این موضوع را با دریافت نسخۀ جدید برطرف کنند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچۀ «پاد»، طی روزهای اخیر، برخی از کاربرانِ نسخۀ iOS برنامک «پی‌پاد» موفق نشده‌اند این برنامه را به‌درستی روی گوشی همراه یا تبلت خود اجرا کنند.

عمدۀ این کاربران با کلیک روی آیکون «پی‌پاد» با پیغام”Paypod is no longer available” به معنی «پی‌پاد دیگر در دسترس نیست» مواجه شده و نتوانسته‌اند این برنامک را راه‌اندازی کنند.

این اتفاق احتمالاً به‌دلیل برخی مشکلات همگام‌سازیِ نرم‌افزارهای ایرانی با اپ‌استور اپل رخ داده که تاکنون بارها گریبان سایر برنامک‌های فارسی‌زبان را نیز گرفته است.

برای رفع این مشکل و امکان اجرای مجدد «پی‌پاد» روی iOS، کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این برنامک به آدرس www.pay-pod.ir، جدیدترین نسخۀ «پی‌پاد» را که با شمارۀ ۶.۱.۹ در دسترس است، به‌طور مستقیم بارگذاری و روی آیفون خود به‌روزرسانی کنند.

چنانچه در فرایند به‌روزرسانی مشکلی وجود داشت، توصیه می‌شود نسخۀ پیشین «پی‌پاد» را از روی گوشی همراه خود حذف و سپس نسخۀ جدید را از نو نصب کنید.

گفتنی است مدتی پیش به‌روزرسانی تازه‌ای برای کاربران اندرویدی «پی‌پاد» نیز منتشر شد که ضمن رفع برخی مشکلاتِ گزارش‌شده و بهبود عملکرد، قابلیت‌ها و امکانات تازه‌ای نیز در آن ارائه شده است.

«پی‌پاد» برنامکی کاربردی در حوزۀ «فین‌تک» به‌شمار می‌آید که از طریق آن می‌توان کارهایی مانند کارت‌به‌کارت، خرید شارژ و بستۀ اینترنت، پرداخت کرایۀ تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبض‌ها، و مواردی از این دست را انجام داد.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویۀ «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائۀ راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می­دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از «سرزمین هوشمند پاد» به سایت ic.pod.ir مراجعه، یا QR کد را

اسکن کنید.

پی پاد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.