وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فناپ بازدید کرد

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، صبح امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پارک فناوری پردیس بازدید کرد.

دکتر عیسی زارع‌پور به میزبانی دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری امروز 15 آبان ماه از پارک فناوری پردیس بازدید کرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این برنامه از شرکت فناپ نیز بازدیدی به عمل آورد.

دکتر زارع‌پور در نشستی که با حضور شرکت‌های فعال در حوزه آی‌سی‌تی پارک فناوری انجام شد، خاطرنشان کرد: «نگاه ما باید فرصت محور باشد و توجه ما بیشتر بر بومی‌سازی و استفاده از بخش خصوصی باشد».

در این بازدید از مجموعه فناپ، دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ به همراه جمعی از مدیران این مجموعه به استقبال وزیر ارتباطات و معاونت علمی و فناوری اطلاعات در شرکت فناپ رفتند. در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، دکتر جوانمردی به طور اجمالی به معرفی دستاوردهای فناپ و چشم‌انداز آینده این شرکت پرداخت. وی ابراز داشت که :«فناپ همیشه معتقد بوده است که به‌عنوان یک بخش خصوصی فعال در کنار دولت باید زیرساخت‌هایی را ایجاد کند که شاید بخش خصوصی کوچک‌تر امکان توسعه آن را ندارند.

جوانمردی

بدین منظور عمده سرمایه‌گذاری‌های ما در حوزه توسعه شبکه ملی اطلاعات و زیرساخت‌های ارتباطی و نیز در توسعه دیتا سنترها و مراکز پردازش اطلاعات، سرویس‌های کاربردی هستند که می‌توانند دولت الکترونیک را محقق کنند. شرکت‌های مجموعه فناپ در حال حاضر در حوزه‌های زیرساخت‌های اطلاعاتی، خدمات پایه، خدمات کاربردی عمومی و نیز اپلیکیشن‌ها و محتوا در حال ایفای نقش هستند».

همچنین کیوان جامه‌بزرگ، معاون توسعه راهبردی و امور شرکت‌های فناپ به همراه صابر فیضی، مدیرعامل فناپ تلکام و نیز پویا پیرحسین‌لو مدیر عامل ابرآروان توضیح مختصری از موانعی که بر سر راه دارند، پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.