«سداد» در جمع 50 شرکت‌ برتر پرداخت الکترونیک دنیا قرار گرفت

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با یک پله رشد نسبت به سال گذشته میلادی، در رتبه پنجاهم شرکت‌‌های پرداخت الکترونیک جهان ایستاد.

 طبق گزارش نشریه معتبر «نیلسون ریپورت» درخصوص عملکرد شرکت‌های پرداخت الکترونیک در سال 2020، شرکت پرداخت الکترونیک سداد با یک پله رشد نسبت به سال 2019 در رتبه 50 شرکت‌های پرداخت الکترونیک دنیا قرار گرفت.

نشریه نیلسون ریپورت همچنین گزارش داده که دیگر شرکت‌های ایرانی فعال در این حوزه به ترتیب رتبه‌های 11، 15، 17، 26، 30 و 60 را بدست آورده‌اند.

گفتنی است، شرکت پرداخت الکترونیک سداد بازوی پرداخت بانک ملی ایران بزرگ‌ترین نهاد بانکی خاورمیانه است که در سال 93 راه‌اندازی شد و اکنون جزو 6 شرکت برتر پرداخت الکترونیک ایران به شمار می‌رود.

سداد1

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بدو تاسیس تا اکنون تلاش کرده تا با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و ایجاد راهکارهای خلاق پاسخگوی نیازهای جامعه در این زمینه باشد.

پرداخت الکترونیک سداد در مدت زمانی کوتاه توانسته به دستاوردهای مهمی چون طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت (سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع) نائل شود و در مقام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی پی اس پی (PSP) در ایران مشغول به خدمت شود.

منبع پرداخت الکترونیک سداد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.