تفاهم‌نامه همکاری «هلدینگ فن آوری و نوآوری صاد» و «سازمان مدیریت صنعتی»

مراسم امضای تفاهم نامه همکاری «هلدینگ فن آوری و نوآوری صاد» و «سازمان مدیریت صنعتی» امروز، سه شنبه 16 آذرماه در محل سالن کنفرانس هلدینگ صاد با حضور مدیران عالی سازمان مدیریت صنعتی و هلدینگ صاد برگزار شد.

در این رویداد که ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان، کامران اعتماد مقدم، مدیر دوره های فناوری اطلاعات و  بهنام فیض آبادی، مدیر دوره های عالی سازمان مدیریت صنعتی و مدیران ارشد هلدینگ صاد حضور داشتند، صادق فرامرزی، مدیر عامل هلدینگ صاد در ابتدا گفت:« امروزه یکی از مهمترین کلید واژه‌های حوزه فناوری اطلاعات change of paradigm”” است و بحث پارادایم تغییر و تحول دیجیتال وظیفه مهمی بر دوش ما و همه کسانی است که در حوزه IT  فعالیت می‌کنند. البته موضوع اصلی تحول دیجیتال، نرم‌افزار، سخت‌افزار یا ابزار نیست بلکه بیشتر موضوع فرایند و نوع تفکر سیستمی است که به همین دلیل ما آموزش در حوزه تحول دیجیتال، بانکداری، پرداخت و نوآوری را در هلدینگ فن آوری و نوآوری صاد تسریع کرده‌ایم. امروزه نوآوری راه خود را از مسائلی که آن را کوچک می‌کنند جدا کرده است. به همین منظور امروز گرد هم آمده‌ایم تا تفاهم نامه‌ای را با سازمان مدیریت صنعتی در حوزه همکاری‌های آموزشی امضا کنیم.»

 

در ادامه دکتر ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خاطر نشان کرد:« سازمان مدیریت صنعتی قدمتی 60 ساله دارد. این سازمان زمانی به وجود آمد که مسئله مدیریت در کشور بسیار ضعیف بود و ورشکستگی‌های صنعتی اتفاق افتاده بود. به همین منظور این سازمان با هدف پرورش کادر مدیریت تاسیس شد و از همان ابتدا سعی زیادی در بهبود روابط بین المللی خود داشت. پس از آن صنعتی سازی کشور اتفاق افتاد و مدیرانی که در سازمان مدیریت صنعتی پرورش ‌یافتند، هلدینگ‌های بزرگ کشور را مدیریت ‌کردند که همین امر باعث شکوفایی صنعت در دهه 40 شد.»

او افزود: « سازمان مدیریت صنعتی، صنعت را عارضه‌یابی و سپس برای رفع آن راهکار ارائه می‌داد.  همچنین در کنار مشاوره که رکن اصلی سازمان بود، مسئله آموزش و توانمندسازی هم در این سازمان وجود دارد که به عنوان توانمند سازی در همه زمینه‌های کاربردی، تخصصی و بین الملل کار کرده است. در حال حاضر بیش از 400 عنوان دوره آموزش کاربردی در سازمان وجود دارد و دوره‌هایMBA و DBA از سرفصل‌های مهم این سازمان هستند. همچنین یکی از دوره‌هایی که در سازمان شکل گرفت و به بلوغ و بالندگی رسید، مدیریت کسب و کارهای تحول آفرین و هوشمند است.»

در ادامه این رویداد آرش قشمی، مدیر آکادمی بانکداری دیجیتال صاد، به معرفی بخش‌های مختلف این آکادمی و مسابقه ایده برتر به عنوان روشی برای کشف و استفاده از استعدادها و ایده‌های نوآورانه دانش‌آموزان و دانشجویان پرداخت و گفت:« هدف ما شناسایی نوجوانان و جوانان کارآفرین با نگاه ویژه به مناطق محروم است. در این زمینه مسابقه‌ای با نام مسابقه ایده برتر طراحی شده است.

ما امیدوار به پرورش نیروی انسانی نوآور هستیم چرا که اکوسیستم بانکداری کشور به شدت نیازمند افراد نوآور و خلاق و نه صرفا افرادی با معدل بالا می‌باشد.»

 

تفاهم نامه همکاری هلدینگ فن آوری و نوآوری صاد و سازمان مدیریت صنعتی1

 

در پایان این رویداد فرامرزی و کیانی بختیاری، تفاهم‌نامه فی مابین هلدینگ صاد و سازمان مدیریت صنعتی را امضاء کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.