روش احراز هویت غیرحضوری در سامانه زمرد بانک تجارت

سامانه زمرد تجـارت همانند یک شعبه مجازی جهت خدمت‌رسانی به مشتریان بانک تجارت بدون نیاز به حضور در شعبه برای ارائه خدمات 7*24 ایجاد شده است. در ادامه روش احراز هویت غیرحضوری در سامانه زمرد بانک تجارت توضیح داده شده است.

برای استفاده از سامانه زمرد بانک تجارت ابتدا می‌بایست اپلیکیشن زمرد را دانلود کنید. پس‌از دانلود اپلیکیشن و ورود به آن باید احراز هویت را انجام دهید سپس از طریق آیکون پیش‌خوان خدمات افتتاح حساب و کاربری همراه بانک از طریق آیکون توثیق سهام خدمات تسهیلات در ازای توثیق سهام را دریافت کنید.

چه خدماتی در اپلیکیشن زمرد قابل ارائه است؟

افتتاح حساب غیرحضوری

ایجاد کاربری همراه بانک

توثیق سهام عدالت و دریافت تسهیلات

کارت به کارت

پرداخت قبض

خرید شارژ

خرید بسته اینترنتی

نیکوکاری

موجودی کارت

پرداخت عوارض آزادراه

احراز هویت غیرحضوری در سامانه زمرد بانک تجارت

به منظور استفاده از خدمات پیشخوان، ابتدا ‌باید به صورت دیجیتال احراز هویت شوید. لازم به ذکر است این احراز هویت در ابتدای هر خدمتی که در سامانه انتخاب می‌کنید، ‌باید انجام شود. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

1- در فرم مربوطه «کد ملی» و «تاریخ تولد» را به همراه عبارت امنیتی وارد کرده و روی گزینه «بررسی» کلیک کنید.

2- سپس کد تاییدی را که برای شما پیامک می‌شود، در فرم وارد کنید. لازم به ذکر است مالکیت شماره تلفن همراه باید برای متقاضی دریافت خدمات باشد.

3- پس از ورود کد تایید، سیستم اطلاعات حاوی مشخصات کاربر (شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی و تلفن همراه) را نمایش می‌دهد. شما باید کدپستی محل سکونت و سریال پشت کارت ملی هوشمند را وارد کنید.

(در صورت نداشتن کارت ملی هوشمند از کد رهگیری که در زمان تعویض کارت ملی به شما ارائه شده است، استفاده کنید)

4- صفحه «اخذ تصویر چهره» را جهت احراز هویت بیومتریک، به همراه دستور العمل مربوطه نمایش می‌دهد.

5- برای شروع احراز هویت ابتدا بر روی آیکون دوربین کلیک کنید تا دوربین تلفن همراه شما فعال شود. سپس دوربین را به گونه‌ای روی صورت خود تنظیم کنید که رنگ دور کادر سبز شود. در این حالت دستورالعمل‌هایی که به رنگ سبز در بالای دوربین نمایش داده می شود را اجرا کنید. به عنوان مثال ابتدا ممکن است از شما درخواست شود که در حالت عادی باشید و بدون لبخند و پس از چند ثانیه از شما درخواست شود که صحبت کنید. در این حالت باید به گونه‌ای صحبت کنید که حرکت لب‌های شما مشخص باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.