نقشه محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتالی در جهان

هر روز، مشتریان بی‌شماری در سراسر جهان در جستجوی یک نئوبانک یا بانک دیجیتالی برای جایگزینی مؤسسه سنتی خود، به گوگل سر می‌زنند. اما چه بانکی برنده این رقابت برای جلب توجه مردم است. در این گزارش به بررسی محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتالی دنیا خواهیم پرداخت.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ معرفی آیفون در سال 2007 صنعت بانکداری را برای همیشه تغییر داد. مطمئناً، برخی از بانک‌های اینترنتی به خوبی قبل از آن وجود داشتند، اما محصول اپل تقریباً یک شبه عادت‌های مصرف‌کننده را به‌طور اساسی تغییر داد. طولی نکشید که نوآوران متوجه شدند که یک گوشی هوشمند می‌تواند بانکداری دیجیتالی را جذاب‌تر و گسترده‌تر کند.

Simple و Allly Bank هر دو در سال 2009، Moven در 2011 و Chime در سال 2013 راه‌اندازی شدند. سپس درهای خوشبختی در سال 2015 به روی بانک‌های دیجیتالی باز شدند. اکنون بانک دیجیتالی در سراسر جهان وجود دارند و بانک‌های جدید به سرعت در حال تولد هستند.

اما کدام یک از این اخلالگران بانکداری دیجیتال محبوب‌تر است؟ به نظر می‌رسد هر کشور یک بانک دیجیتال پیشتاز دارد. BusinessFinancing.co.uk یک وب‌سایت تحقیقاتی مالی است که راهی برای شناسایی محبوب‌ترین نئوبانک‌ها بر اساس کشور ابداع کرد.

این شرکت با تهیه لیستی از نئوبانک‌ها و بانک‌های دیجیتال، برای تعیین محبوبیت آنها، از تاریخچه جستجوی Google استفاده کرد و مجموع‌ جستجوها را تا جولای 2021 جمع‌آوری نمود.

در حالت ایده‌آل، رتبه‌بندی محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتال بر اساس تعداد کاربران واقعی آن‌ها درست‌تر خواهد بود. با این حال، می‌توان نتیجه گرفت که بانک‌های دیجیتالی که بیشترین جستجوهای گوگل را داشته‌اند، ترافیک وب سایت زیادی را نیز دریافت می‌کنند، که به نوبه خود منجر به کاربر بیشتر می‌شود. در حقیقت اگر اپلیکیشن شما محبوب باشد، مردم بیشتر در مورد اپلیشکن شما می‌شنوند و اسم آن را جستجو می‌کنند.

اطلاعات زیر همان چیزی است که Business Financing با استفاده از روش میزان جستجو در گزارش خود آورده است. ما در این گزارش بانک‌های دیجیتالی که در بیش از یک کشور محبوب‌ترین هستند و تصویر منطقه‌ای آنها را ارائه می‌کنیم.

محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتال در آمریکای شمالی

نقشه محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتالی در جهان

Tangerine وSquare بر اساس نتایج موتورهای جستجو در بانکداری دیجیتال آمریکای شمالی صدر نشین هستند و با هم نزدیک به 1.4 میلیون نتیجه جستجو جمع آوری کردند.

محبوب ترین بانک‌های دیجیتال در اروپا

نقشه محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتالی در جهان

Revolut و mBank تنها نئوبانک قوی در اروپا نیستند و مؤسسات دیجیتال متعدد دیگری نیز در آن فعالیت می‌کنند که تعدادی از آن‌ها طرفداران پروپاقرصی دارند. به عنوان مثال N26، قوی‌ترین نئوبانک در آلمان، با ایجاد فهرست انتظاراتی از مشتریانی که به دنبال پیوستن به پلتفرم بانکداری موبایلی هستند، در ایالات متحده جای پای خود را محکم می‌کند.

محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتال در آمریکای جنوبی

نقشه محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتالی در جهان

در حالی که بریتانیا و ایالات متحده را می‌توان قلب اصلی روند بانک‌های دیجیتال در نظر گرفت، آمریکای جنوبی بی سر و صدا برخی از بازیگران اصلی این حوزه را در خود جای داده است. به عنوان مثال، NuBank مستقر در برزیل، نه تنها توسط Business Financing، بلکه توسط منابع دیگر، بر اساس تعداد کاربران، بزرگترین بانک دیجیتال در جهان در نظر گرفته می‌شود.

محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتال در خاورمیانه

بانک دیجیتال

در خاورمیانه به نظر می‌رسد محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتال عمدتاً از دل بانک‌های سنتی بوجود آمده‌اند که قصد دارند بر اساس روندهای مدرن پیش بروند و انتظارات مشتریان خود را برآورده کنند.

محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتال در شرق آسیا و اقیانوسیه

اگرچه نتایج داده‌های جستجو برای چین در دسترس نیست، اما Business Financing توانست داده‌های این منطقه را برای هنگ‌کنگ جمع‌آوری کند، جایی که ZA Bank به عنوان محبوب‌ترین نئوبانک شناخته می‌شود.

همچنین YONO که مخفف You Only Need One است – محبوب‌ترین نئوبانک هند با 230000 نتیجه جستجوی ماهانه در این کشور شناخته می‌شود. یکی دیگر از موارد قابل ملاحظه Rakuten Bank است، یک نئوبانک مستقر در ژاپن که با افزودن یک میلیون حساب مشتری جدید در نیمه اول سال 2021 از رشد بی سابقه ای برخوردار شده است.

محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتال در آفریقا

نقشه محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتالی در جهان

اگرچه Business Financing قادر به جمع‌آوری حجم داده‌های جستجو برای هر کشور آفریقایی نبود، اما داده‌های چندین نئوبانک برتر این قاره را جمع‌آوری کرد. در بین نئوبانک‌های آفریقا،Carbon و Zoona صدر هستند.

 

 

منبع thefinancialbrand
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.