سیگنال ترسناک خالق اتریوم برای سرمایه گذاران

آقای ویتالیک بوترین خالق اتریوم شکست این پروژه را محتمل می‌داند! این در حالی است که تحلیلگران زیادی منتظر شکست دادن بیت کوین توسط اتریوم هستند!

ویتالیک بوترین مغز متفکر پروژه اکوسیستم بلاک چینی عظیم اتریوم یک سناریوی ترسناک از آینده این پروژه مطرح کرد. ارز دیجیتال بومی Ethereum با نماد ETH بعد از بیت کوین و با اختلاف بسیار زیاد از بقیه رقبا در رتبه دوم بازار رمز ارز (بر اساس کل سرمایه) قرار دارد، اما به عقیده خالق اتریوم شکست پروژه همچنان یک احتمال غیر قابل چشم‌پوشی است و ممکن است به واقعیت تبدیل شود.

بنیان‌گذار اتریوم فاش کرد که اگر شبکه بلاک چینی آن‌ها نتواند مشکل مقیاس پذیری را حل کند، ممکن است با شکست مواجه شود. بد نیست بدانید اتریوم در حال حاضر بزرگترین پلتفرم ساخت قرارداد هوشمند و اپلیکیشن غیر متمرکز در دنیای فناوری است و اغلب ارزهای دیجیتال (در قالب توکن) روی آن ایجاد شده‌اند. این کاربرد سبب شده به عقیده بسیاری از تحلیلگران اتریوم بیت کوین بعدی است و نباید در خرید آن تردید کرد.

اما مشکل مقیاس‌ پذیری همواره مثل یک ترمز مانع پیشرفت سریع‌تر آن شده است. منظور از مقیاس پذیری پایین، ضعف در پردازش سریع تراکنش‌ها است که منجر به افزایش شدید کارمزدها شده است. خالق اتریوم پیش‌بینی کرد در صورتی که به زودی این مشکل برطرف نشود، پروژه اتریوم رسما از رقبا شکست خواهد خورد.

قیمت اتریوم در تکاپو برای برگشت به سطوح قبلی و جبران ریزش‌های سنگین اخیر است. به عقیده تحلیلگران تثبیت 231 ماهه مجددا آزمایش خواهد شد. زمانی در فضای ساخت قرارداد هوشمند، اپلیکیشن‌های غیر متمرکز و توکن‌های رمزنگاری شده اتریوم با اختلاف زیاد پادشاهی می‌کرد، اما ظهور رقبای قدرتمندی مثل کاردانو، سولانا و آوالانچ سبب شده رفته رفته آن‌ها بخش قابل توجهی از سهم این بازار را در اختیار بگیرند.

منبع خبر آنلاین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.