کسب سود بیشتر از طریق سرویس سرمایه‌گذاری بانکینو

از طریق سرویس سرمایه‌گذاری بانکینو در صندوق‌های درآمد ثابت سود بیشتر از سپرده بانکی کسب می‌کنید.

بانکینو” نام تجاری دیجیتال بانک خاورمیانه است که بدون نیاز به حضور در شعبه و کاملاً غیرحضوری بسیاری از خدمات بانکی مثل افتتاح حساب، وام خُرد، کارت بانکی و انتقال وجه را  بصورت 24 ساعته شبانه روز به مشتریان ارائه می‌دهد و سعی دارد از این طریق تجربه‌ای مدرن و متفاوت را در کنار امنیت بالا برای کاربران خود فراهم آورد.

بانکینو در آخرین به‌روزرسانی خود از سرویس سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بورسی با درآمد ثابت رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با جزئیات سرویس سرمایه‌گذاری بانکینو، ما در عصر بانک با امین آقاجانی مدیر توسعه کسب‌وکار بانکینو به گفت و گو نشسته‌ایم:

امین آقاجانی،۳۵ سال سن دارد و در رشته برق و MBI دانشگاه شریف تحصیل‌کرده است . او با استارت‌آپ‌هایی همچون تلوبیون، بیپ تونز، شنوتو و ویرگول همکاری‌ داشته‌ و به مدت ۳ سال نیز مدیرعامل همراه کارت بوده ‌و در هشت‌ ماه اخیر نیز به عنوان مدیر توسعه کسب‌وکار  بانکینو مشغول فعالیت بوده است.

آخرین تغییرات نسخه جدید بانکینو

امین آقاجانی در ابتدا گفت:« بانک‌های دیجیتال در دنیا با رویکرد ارائه خدمات پایه‌ای بانکداری به ‌صورت غیرحضوری شروع به فعالیت کرده‌اند، در ایران نیز بانک‌های دیجیتال همین رویکرد را دارند.

معمولاً نیازمندی‌های انسان از بانک به ۳ دسته تقسیم می‌شود: 1- نیاز به ذخیره پول 2-اخذ تسهیلات 3-  حفظ ارزش پول، که مورد آخر با وجود تورم بیشتر در ایران رواج دارد.

ما در بانکینو بحث ذخیره و انتقال پول را با سرویس افتتاح حساب غیرحضوری پوشش می‌دهیم، همچنین برای گرفتن تسهیلات، سرویس وامینو راه اندازی شد که سقف تسهیلات آن تا ۱۰ میلیون است و امیدواریم بتوانیم این رقم را افزایش دهیم. در آخرین به روز رسانی نیز سرویس سرمایه‌گذاری در صندوق‌ با درآمد ثابت را برای رفع نیاز سوم اضافه کرده‌ایم تا ارزش پول کاربران و مشتریان حفظ شود.»

او افزود:« در بانک‌های سنتی، مشتریان برای حفظ پول، در حساب‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت سپرده‌گذاری می‌کنند و ما اگر این مسیر را درپیش می‌گرفتیم نمی‌توانست نقطه تمایزی بین بانک سنتی و بانک دیجیتال ایجاد کنیم، بنابراین از طریق سرویس سرمایه‌گذاری بانکینو، اگر کاربران قبلاً در سجام ثبت‌ نام‌ کرده باشند می‌توانند پول خود را با چند کلیک از حساب بانکی به صندوق سرمایه‌گذاری منتقل کنند.»

 سرویس سرمایه‌گذاری بانکینو

کسب سود بیشتر از طریق سرویس سرمایه‌گذاری بانکینو

آقاجانی درباره مزایای این سرمایه‌گذاری گفت:« مزیت سرمایه‌گذاری صندوق درآمد ثابت این است که سود آن بیشتر از سپرده‌های عادی و بین ۱۸ تا ۲۱ درصد است  و کاربرانی که در بانکینو حضور دارند می‌توانند سودی بالاتر از کاربران عادی به دست آورند.

صندوق ما در دی ‌ماه 20.012درصد سوددهی داشته ‌است که نسبت ‌به بسیاری از سپرده‌های بانکی سود بالاتری و البته کاملاً قانونی است. همچنین دسترسی به آن برای کاربر بسیار راحت است که این مهم‌ترین تغییری بوده که در نسخه آخر رخ داده ‌است و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند .

همچنین از دیگر مزایای صندوق سرمایه‌گذاری ثابت باید به سود روزشمار و واریز سود به ‌صورت ماهیانه اشاره کرد. از طرف دیگر در صندوق‌های درآمد ثابت، ریسک و خطری برای پول وجود ندارد.»

روش استفاده از سرویس سرمایه‌گذاری بانکینو

مدیر توسعه کسب‌وکار بانکینو خاطرنشان کرد:«در صورتی‌ که کاربر سجام داشته باشد نیاز به طی هیچ فرایندی برای ثبت‌نام در سرویس سرمایه‌گذای بانکینو ندارد.

خرید و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری نیز فرایند سریع‌تری نسبت‌ به سایر صندوق‌ها دارد زیرا سیکل شاپرک‌ را در انتقال وجه طی نمی‌کند و چون محدود به شاپرک نیست حجم تراکنشی که برای صندوق می‌تواند داشته باشد بالاتر است و تا سقف ۱ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری امکان پذیر است که برای این کار، کاربر باید در حساب بانکینو پول داشته باشد و فرآیند خرید از صندوق با این سقف از طریق کارت‌های دیگر میسر نیست.»

تعداد نصب، تعداد کاربران فعال و پرکاربردترین سرویس بانکینو

آقاجانی در ادامه با ارائه آماری از بانکینو، تاکید کرد:« حدود ۱ ماه است که از ۱۰۰ هزار نصب فعال کافه بازار عبور کرده‌ایم  و به ‌زودی به ۲۰۰ هزار نصب فعال می‌رسیم. تعریف ما از کاربر فعال، کاربری است که حداقل پولی را در بانک قرار می‌دهد. نزدیک به ۴۰ درصد از کاربران ما در طول ماه به‌ عنوان کاربر فعال محسوب می‌شوند. اینها  کاربرانی هستند که حداقل مانده حساب آن‌ها از ۵۰۰ هزار تومان بالاتر است و کاربری که کمتر از این مبلغ در حسابش قرار داشته باشد کاربر اکتیو و فعالی محسوب نمی‌شود.»

پرکاربردترین سرویس‌های بانکینو

آقاجانی درباره سرویس‌های محبوب بانکینو گفت:« پرکاربردترین سرویس‌های بانکی، معمولاً سرویس‌های انتقال وجه هستند و در صدر آن‌ها فرآیند کارت به کارت قرار دارد. به ‌جزء این سرویس، وامینو نیز سرویس موفقی بوده و به بیش ‌از 10% کاربران بانکینو از طریق این سرویس وام اعطا شده است که عدد چشمگیری است. همچنین بیش از 7% کاربران بانکینو تنها در یک ماه گذشته از سرویس سرمایه گذاری استفاده کرده اند که نشان از استقبال بالا از این سرویس دارد.

در حال حاضر بازخورد این سرویس‌ها مثبت بوده ‌است و ما در مسیر بهبود تک‌تک این سرویس‌ها قرار داریم.»

روش‌های متنوع سرمایه‌گذاری از طریق بانکینو

وی در پاسخ به این سوال که به غیر از صندوق درآمد ثابت افق بانک خاورمیانه که در بانکینو قرار دارد آیا صندوق‌های دیگر هم اضافه خواهند شد، گفت:« هدف ما در مسیر پیش رو این است که سرمایه‌گذاری را در جهات مختلف در بانکینو قرار دهیم و به دنبال این هستیم که امکان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف را به بانکیو اضافه کنیم. ما با صندوق درآمد ثابت شروع کرده و صندوق‌های درآمد ثابت دیگر را اضافه خواهیم کرد و قصد داریم صندوق‌هایی مانند صندوق طلا و سرمایه‌گذاری در بورس را نیز در بانکینو ارائه دهیم تا افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در کانال‌های مختلف را دارند بتوانند از این طریق سرمایه‌گذاری خود را انجام دهند.»

آقاجانی در پایان خبر داد :«چند کارت جدید در قالب‌های متفاوت در بانکینو  طراحی ‌شده که در چند هفته آینده عرضه و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.»

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.