رقابت آب خوردن با کارت به کارت اپلیکیشن دیجی‌پی!

آیا با نسخه جدید کارت به کارت اپلیکیشن دیجی‌پی آشنایی دارید؟ با نسخه جدید کارت به کارت اپلیکیشن دیجی پی سریع‌تر، ساده ‌ترو امن‌تر از قبل کارت به کارت کنید.

یکی از خدمات پرکاربرد بانکی و پرداختی همیشه انتقال وجه بوده و کارت به کارت به دلیل سرعت و سهولت انجام تراکنش طرفداران بیشتری نسبت به روش‌های دیگر انتقال وجه دارد.

در خدمات کارت به کارت فقط کافی است، شما اطلاعات کارت خود، رمز پویا و شماره کارت طرف مقابل را داشته باشید، تا بدون معطلی، 3 میلیون تومان را از طریق اپلیکیشن‌های پرداخت جا به جا کنید.

حالا دیجی‌پی یک ماهی است که نسخه جدید خدمات کارت به کارت‌ را راه‌اندازی کرده است. در این نسخه، کاربر، سرعت، سهولت و امنیت بیشتری را در این خدمت تجربه می‌کند.

در ادامه ما مزایای کارت به کارت اپلیکیشن دیجی‌پی را بررسی می‌کنیم:

 انجام کارت‌به‌‌کارت‌های پرتکرار فقط با چند کلیک

در نسخه جدید کارت به کارت، کاربر تجربه‌ی جدید و متفاوت از کارت‌به‌کارت را حس می‌کند زیرا برای تراکنش‌های پرتکرار نیاز به ورود همه اطلاعات کارت ندارید و فقط با چند کلید کارت به کارت انجام می‌شود.

جایگذاری خودکار رمز پویا به صورت خودکار و با تایید کاربر

یکی دیگر از مزایای کارت به کارت دیجی‌پی امکان جایگذاری خودکار رمز پویا به صورت خودکار و با تایید کاربراست و دیگر کاربر نیازی به copy paste  رمز ندارد.

امکان اضافه کردن یادداشت برای تراکنش‌ها

در نسخه جدید کارت به کارت دیجی‌پی امکان اضافه کردن یادداشت برای تراکنش‌ها توسط کاربر وجود دارد که این قابلیت برای افرادی که فراموش می‌کنند تراکنش آنها به چه دلیلی بوده، کمک بزرگی است.

جستجو و انتخاب سریع و راحت کارت‌های مبداء و مقصد

ما همیشه برای انجام کارت به کارت به دنبال اطلاعات کارت خود و شماره کارت طرف مقابل هستیم. یکی دیگر از مزایای نسخه جدید کارت به کارت دیجی‌پی امکان جستجوی سریع و راحت کارت‌های مبداء و مقصد است.

 به‌اشتراک‌گذاری راحت شماره‌ کارت‌ فقط با چند کلیک ساده

با کارت به کارت جدید دیجی‌پی به راحتی می‌توانید شماره کارت را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 امکان اولویت دادن‌ به شماره کارت‌های مهم در لیست کارت‌ها و‌ نمایش آن‌ها در اول لیست

حتماً برای شما هم پیش آمده شماره کارت‌ مقصدی که بیشتر به آن کارت به کارت انجام می‎دهید را گم ‌کنید و در لیست کارت‌های مقصد آن را پیدا نمی‌کنید.در نسخه جدید امکان اولویت دادن‌ به شماره کارت‌های مهم در لیست کارت‌ها و‌ نمایش آن‌ها در اول لیست وجود دارد.

از دیگر مزایای نسخه جدید کارت به کارت دیجی‌پی می‌توان به ترتیب هوشمند نمایش کارت‌های مبداء و مقصد، توجه ویژه به امنیت در کنار سادگی تجربه‌کاربرو  ارائه سرویس جدید کارت‌به‌کارت پرداخت‌سازی به صورت هوشمند اشاره کرد.

شما می‌توانید برای دانلود اپلیکشن دیجی‌پی اینجا کلیک کنید.

 

1 نظر
  1. اسم شما می گوید

    تاثیر گذار بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.