همراه‌کارت بهترین اپلیکیشن صنعت فین‌تک در سال ۱۴۰۰ شد!

اپلیکیشن پرداخت همراه‌کارت در جشنواره سالانه مایکت در دسته برترین اپلیکیشن‌های صنعت فین‌تک سال ۱۴۰۰ به‌عنوان برگزیده انتخاب شد.

بهترین اپلیکیشن‌های سال ۱۴۰۰ مایکت در رویداد سالیانه «جوایز مایکت» مشخص شدند. این رویداد یک مسابقه درون برنامه‌ای است که هر ساله در محیط استور اندرویدی مایکت در چند دسته برگزار شده و اپلیکیشن‌های برگزیده معرفی می‌شوند.

همراه‌کارت بهترین اپلیکیشن صنعت فین‌تک

در این جشنواره اپلیکیشن همراه‌کارت به‌عنوان یکی از بزرگترین نرم‌افزارهای فعال در صنعت پرداخت و فین‌تک کشور توانست عنوان برترین اپلیکیشن صنعت فین‌تک ۱۴۰۰ را به خود اختصاص دهد.

اپلیکیشن همراه‌کارت در حال حاضر نزدیک به ۱۶ میلیون کاربر دارد که از خدمات مختلف آن نظیر کارت به کارت از مبدا ۳۲ بانک و موسسه اعتباری، خرید شارژ و بسته اینترنت، دریافت موجودی، استعلام و پرداخت قبض‌های خدماتی و موبایل استفاده می‌کنند.

همراه کارت با تاکید روی بهبود طراحی رابط و تجربه کاربری، رقم زدن تجربه‌ای دلچسب در استفاده از خدمات پرداخت برای عموم مردم را یکی از ماموریت‌های اصلی خود می‌داند. همچنین کسب میانگین امتیاز ۴.۶ از سوی کاربران در فروشگاه‌های مختلف نرم‌افزاری نشان می‌دهد که همراه‌کارت در مسیر درست تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی صنعت پرداخت موفق بوده و توانسته نظر مثبت کاربران خود را به دست آورد.

همراه‌کارت بهترین اپلیکیشن صنعت فین‌تک در سال ۱۴۰۰ شد!

جشنواره سالیانه ۱۴۰۰ مایکت در دسته‌های بهترین برنامه‌های صنعت فین‌تک، خرید آنلاین، سرمایه‌گذاری دیجیتال، پخش آنلاین فیلم و سریال، مسیریاب ایرانی، سرگرمی برای کودکان، رشد فردی و آموزش زبان انگلیسی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.