نشر ۶ موسیقی از استاد همایون شجریان با حمایت پاد

طی تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک پاسارگاد و اپلیکیشن پی‌پاد با استاد همایون شجریان، طرح حمایت از موسیقی فاخر ایران کلید خورد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف حمایت از موسیقی کشور، اپلیکیشن پی‌پاد مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد مفتخر به حمایت از ۶ تک‌آهنگ از استاد همایون شجریان شده است.

پی‌پاد و حمایت از موسیقی فاخر ایران

به این ترتیب تعداد ۶ موسیقی به سفارش تلویزیون اینترنتی آرپا، به عنوان بخشی تعاملی از اپلیکیشن پی‌پاد و به صورت کاملا رایگان منتشر خواهد شد. به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار، نخستین تک‌آهنگ این مجموعه روز گذشته از طریق پی‌پاد و سایر رسانه‌های دیجیتال مرتبط منتشر شد.

طی جلسه برگزار شده بین طرفین، استاد همایون شجریان ضمن ابراز خرسندی از عقد همکاری یاد شده گفت: «امیدوارم اپلیکیشن پی‌پاد و تلویزیون آرپا در راستای هدف خود و ایجاد بستر مناسب برای انتشار آثار فاخر موفق باشد و با خلاقیت و پویایی به مسیر خود ادامه دهد».

اولین موسیقی تصنیف «زلف بر باد مده» نام دارد که با آواز همایون شجریان، آهنگسازی سعید فرجپوری، تنظیم غلامرضا صادقی و بر اساس شعری از حافظ آماده و منتشر شده است.

این ترانه هم‌اکنون از طریق تلویزیون آرپا در اپلیکیشن پی‌پاد، و تمام شبکه‌های اجتماعی مرتبط با پلتفرم پرداخت پی‌پاد در دسترس قرار گرفته است.

ناگفته نماند تلویزیون اینترنتی آرپا که تنها از طریق اپلیکیشن پی‌پاد قابل تماشا است، خدمتی متمایز از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و سرزمین هوشمند پاد به شمار می‌آید که با هدف تعامل موثر با کاربران پی‌پاد راه‌اندازی شده است.

گفتنی است پی‌پاد اپلیکیشنی کاربردی در حوزه فین‌تک به شمار می‌آید که از طریق آن می‌توان اموری مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبوض و … را انجام داد.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده و یا QR کد را اسکن نمایید.

نشر ۶ موسیقی از استاد همایون شجریان با حمایت پاد

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.