جلسه هم اندیشی رئیس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل آتیه سازان حافظ

جلسه هم اندیشی رئیس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل آتیه سازان حافظ به منظور بررسی راهکارهای افزایش سطح همکاری‌ها در محل بیمه مرکزی برگزارشد.

رئیس کل بیمه مرکزی در این جلسه گفت : دولت نگاه ویژه ای به بحث سلامت و درمان دارد و از بیمه هایی که درحوزه درمان فعالیت دارند حمایت میکند.

مجید بهزادپور افزود، باید تلاش کنیم همه مردم ازجمله اقشار آسیب پذیر از خدمات درمانی تخصصی بهره مند شوند، از این رو بیمه مرکزی بر هماهنگی و همکاری بیشتر با بیمه های تکمیلی درمان و رفع مشکلات آنها تاکید دارد .

دکترخسروی نیز در این جلسه گفت : ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان به همه مردم از جمله روستاییان ، عشایر و مناطق محروم از اولویت های آتیه سازان حافظ است تا بیمه شدگان با خیال آسوده ازحمایت بیمه های تکمیلی ، خدمات درمانی با کیفیتی دریافت کنند.

وی افزود، آتیه سازان حافظ با داشتن کارکنان تخصصی بخش سلامت و زیرساخت های استاندارد، این آمادگی را دارد که جمعیت بیشتری را تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی درمان قرار دهد واز راهکارهایی که همکاری وهماهنگی با بیمه مرکزی را توسعه دهد استقبال میکند.

مدیرعامل آتیه سازان حافظ در ادامه افزود ،به منظور هوشمند سازی و دقت ارائه خدمات به بیمه شدگان سطح همکاری و هماهنگی با بیمه های پایه ازجمله بیمه سلامت و تامین اجتماعی را افزایش داده ایم و امیدواریم با حمایت بیمه مرکزی ،کشورمان را درحوزه بیمه های تکمیلی درمان به جایگاه اصلی برسانیم.

منبع آتیه سازان حافظ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.