ارائه سرشماره‌های رند پیامکی توسط جیرینگ

جیرینگ سرشماره‌های رند پیامکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت اول کیش(جیرینگ)، این شرکت به عنوان بزرگترین شبکه فروش پیامک همراه اول، سرشماره ویژه پیامک انبوه (***7007) را برای واگذاری شماره‌های رند و اختصاصی ویژه مشتریان خود مهیا ساخته است.

اختصاص شماره‌های 3 یا 4 رقمی پس از سرشماره بسته به نیاز مشتریان امتیازی است که جیرینگ برای مشتریان سازمانی و کسب و کارهای خرد و کلان در نظر گرفته است. انتخاب و استفاده از شماره‌های رند جیرینگ، ضمن صرفه‌جویی در هزینه Mask(درج نام برند به جای شماره)، امکان پاسخگویی مشترک به متن پیامک را نیز فراهم خواهد ساخت.

سرشماره 7 که از سوی همراه اول صرفا اختصاص به موضوعات مالی،بانکداری و پرداخت دارد، فرصت مناسبی را برای مشتریان جیرینگ مهیا ساخته تا پیامک‌های انبوه خود را بدون نگرانی از ماهیت تبلیغاتی خطوط نزد گیرندگان، ارسال کنند.

این گزارش می‌افزاید جیرینگ آمادگی دارد تا منطبق بر سرشماره اختصاص یافته به هر مشتری، یک سرکد ویژه(USSD) مشابه سرشماره رند آن سازمان نیز در اختیار مشتری خود قرار دهد.

سرشماره رند پیامکی جیرینگ این فرصت را به سازمان‌ها و نهادها می‌دهد تا با حذف هزینه بالای سرویس Mask(درج نام برند به جای شماره) و سرشماره‌ای اختصاصی متناسب با نام کسب وکار، شماره تماس یا اعداد مدنظر خود را در اختیار داشته باشند.

شرکت پرداخت اول کیش(جیرینگ) با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و موفق در ارائه خدمات پیامک انبوه به ویژه در حوزه بانکی و مالی، آمادگی دارد تا نیازهای به‌روز مشتریان عزیز را از طریق وب‌سایت خود به نشانی www.jiring.ir  یا شماره تماس 42777 – 021 (معاونت تجاری) پاسخگو باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.