انتصاب احسان بایندور به سمت معاون توسعه محصول نرم‌افزار توسن‌تکنو

احسان بایندور به سمت معاون توسعه محصول نرم‌افزار توسن‌تکنو منصوب شد. آخرین سمت بایندور پیش از برعهده‌گرفتن مسئولیت جدید، مدیر توسعه نرم‌افزار کسب‌وکارهای نوین معاونت توسعه محصول نرم‌افزار این شرکت بوده است.

او فعالیت خود را به‌عنوان مهندس برنامه‌نویس جاوا در شرکت پدید پرداز از اردیبهشت ۱۳۹۱ آغاز کرد و تا خرداد ۱۳۹۲ در این سمت باقی ماند. پس از آن به‌عنوان توسعه‌دهنده ارشد جاوا در بانک سامان از شهریور ۱۳۹۲ تا خرداد ۱۳۹۵ مشغول به فعالیت بود. بایندور در ادامه فعالیت‌های حرفه‌ای خود، از خرداد ۱۳۹۵ به شرکت آتیه داده پرداز رفت و به‌عنوان توسعه‌دهنده ارشد جاوا فعالیت کرد. وی سپس از شهریور ۱۳۹۵ وارد گروه توسن شد و تا اردیبهشت ۱۳۹۷ به‌عنوان توسعه‌دهنده جاوا ادامه فعالیت داد. بایندور پس از آن به‌عنوان تیم‌لید توسعه نرم‌افزار بک‌اند (Back-End) فعالیت خود را در توسن‌تکنو ادامه داده است.

معاون جدید توسعه محصول نرم‌افزار توسن‌تکنو فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر با گرایش معماری کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی است.

گفتنی است پیش از بایندور، حمید بیگی با حفظ سمت CTO توسن‌تکنو، عهده‌دار مسئولیت سرپرستی معاونت توسعه محصول نرم‌افزار این شرکت بود.

منبع  توسن تکنو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.