کسب رکورد جدید ستاره‌اول / 7هزار میلیارد تومان فروش در سال مالی 1401

شرکت ستاره‌اول اعلام کرده که مجموع فروش این شرکت در سال مالی منتهی به پایان آذرماه 1401 به رکورد ۷ هزار میلیارد تومان رسیده است.

بنابر گزارش روابط‌عمومی این شرکت، ستاره اول توانسته با رشد 52 درصدی فروش خود در سال‌جاری نسبت به سال مالی قبل، به ۷ هزار میلیارد تومان فروش و افزایش 7.5 میلیون نفری اعضاء خانواده بزرگ ستاره‌اول دست یابد به‌طوری‌که تعداد کل مشتریان این شرکت به بیش از ۵۶ میلیون نفر رسیده است.

فارغ از موفقیت در فروش و کسب رکورد تازه، در این سال مالی و در راستای تکمیل خدمات، کد دستوری #1* (ستاره یک مربع) در تمامی اپراتورها فعال شده و مشترکین هر 3 اپراتور قادر به استفاده از خدمات ستاره‌اول می‌باشند.

ستاره‌اول به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ همراه‌اول از سال 1394با هدف ارائه‌ی سرویس‌های هوشمند و نوآورانه مبتنی بر خدمات اپراتوری و فناوری مالی شروع به فعالیت نموده و در 2 سال اخیر موفق به کسب رتبه اول بهره‌وری کل عوامل در گروه رایانه و خدمات وابسته (طبق IMI-100) گردیده است.

این شرکت با بهره‌مندی از توان فنی پرسنل خود نسبت به طراحی و پیاده سازی محصولاتی همچون کد دستوری #1* ، اپلیکیشن ستاره‌یک، تلفن گویای 100* و سایت رندترین اقدام و در بستر این محصولات خدمات متنوعی از جمله فروش شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض، فروش سیم‌کارت، فروش بیمه‌نامه، خدمات گردشگری و… را در حال حاضر ارائه می‌نماید.

1 نظر
  1. مصطفی می گوید

    اولیکیشن بسیار بد و غیر حرفه ای ، معلومه تازه کارن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.