کسب رتبه اول بهره‌وری کل عوامل توسط ستاره اول در رویداد IMI-100

ستاره‌اول در رویداد IMI-100 موفق به کسب رتبه اول بهره‌وری کل عوامل شد.

همایش IMI-100 دوشنبه 2 بهمن‌ماه باحضور مقامات کشوری از جمله عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و با همت سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار گردید.

در این همایش که رتبه‌بندی پانصد شرکت برتر ایران در آن شاخص های مختلف صورت می‌پذیرد، ستاره‌اول موفق به کسب رتبه اول بهره‌وری کل عوامل در بین شرکت های گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته شد و محمد جواد صدوقی مدیرعامل این شرکت لوح و گواهینامه این همایش را دریافت نمود.

صدوقی پس از دریافت لوح این همایش ابراز داشت: بهره‌وری کل عوامل به عنوان یکی از شاخص های اصلی موفقیت شرکت‌ها، دستاورد توسعه شایستگی های محوری شرکت ها در شناسایی، اتخاذ، اجرا و پایش مستمر راهبردهای صحیح کسب و کار از طریق بهینه سازی مدیریت منابع سازمانی است.

ستاره اول در راستای روند رو به بالای خود چندی قبل نیز در 25 دی ماه موفق به کسب تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران برای دومین سال پیاپی گردیده بود.

شرکت دانش بنیان ستاره درخشان همراه کیش با نام تجاری ستاره‌اول به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه همراه‌اول از سال 1394باهدف ارائه‌ی سرویس‌های هوشمند و نوآورانه مبتنی بر خدمات اپراتوری و فناوری مالی شروع به فعالیت نموده و امروزه با بهره‌مندی از توان فنی پرسنل خود نسبت به طراحی و پیاده سازی محصولاتی از جمله کد دستوری #1* در بستر تمامی اپراتورها و سوپر اپلیکیشن ستاره‌یک نموده است و در بستر این محصولات خدمات متنوعی از جمله خدمات اپراتوری، سرویس سلامت دیجیتال، اعتبار سنجی، خرید اقساطی، خدمات گردشگری، خدمات خودرو و … را در حال حاضر ارائه می‌نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.