همه چیز درباره بیمه جامــع زندگی بیمه پارسیان

بیمه نامه جامع آرامش زندگی پارسیان، ضمن ارائه مجموعه کاملی از پوشش های بیمه ای امکان سرمایه گذاری بخشی از مبالغ پرداختی را فراهم نموده است. همچنین با سهیم نمودن شما در بازدهی مجموع معاملات بیمه ­های زندگی،  اندوخته مطمئنی را ایجاد می نماید.

در دنیای امروزی، بیمه به یکی از نیازهای جدی مردم تبدیل شده است. تنوع انواع بیمه نیز بسیار زیاد شده است. بیمه ها، در انواع مختلف آن همچون، بیمه درمان، تکمیلی، عمر، مسئولیت، حوادث و آتش سوزی، دارای کاربردهای متعدد در زندگی دارندگان می‌باشند و مردم بنا به نیازهایشان می‌توانند از این نوع بیمه‌ها استفاده کنند.

بروز حوادث و اتفاقات ناگوار، جزو بخشی از زندگی مردم است و افراد، نمی‌توانند اتفاقات خطرناکی که پیش روی آن‌ها است را پیش بینی نموده و از وقوع آن ها، جلوگیری کنند. صنعت بیمه، با توجه به اینکه یکی از مهمترین، ارکان در توسعه اقتصادی کشورها می باشد، نقش پر رنگی در کاهش ریسک، در زمان مواجه شدن با انواع مشکلات، ایفا می کند.

یکی از انواع بیمه که بسیار کاربردی است بیمه جامع زندگی است.

بیمه جامــع زندگی بیمه پارسیان

بیمه جامــع زندگی راه حل مناســبی برای پس انداز، جبران زیان‌های ناشــی از حوادث، هزینه تکمیلی درمــــان بیماری‌هــای صعب العــلاج و تبعــات اقتصــادی خانواده ناشــی از فــوت و یا از کارافتادگی دائم سرپرست خانوار به هر علت با پرداخت سرمایه‌ای یکجا و یا به صورت مستمری به انتخاب مشتری است.

بیمه نامه جامع آرامش زندگی پارسیان، ضمن ارایه مجموعه کاملی از پوشش‌های بیمه‌ای از قبیل تامین سرمایه در صورت بروز بیش از 30 نوع بیماری مختلف ، کاهش اثرات مالی آسیب‌های ناشی از وقوع حوادث، تامین منافع در صورت از کار افتادگی دائم و کامل و کاهش درآمد ناشی از آن و جبران اثرات مالی فوت سرپرست خانواده، امکان سرمایه گذاری بخشی از مبالغ پرداختی را فراهم نموده است. همچنین با سهیم نمودن شما در بازدهی مجموع معاملات بیمه‌های زندگی،  اندوخته مطمئنی را ایجاد می نماید که به صورت یکجا یا در قالب انواع بیمه های مستمری به شما (بیمه­ گزار) یا ذینفعانی که تعیین نموده اید، قابل پرداخت خواهد بود.

ویژگی های سبد بیمه‌ای

سرمایه فوت به هر علت حداکثر به میزان ۱۰ میلیارد ریال

پرداخت سرمایه پوشش فوت ناشی از حادثه تا ۵ برابر سرمایه فوت به هر علت

پرداخت سرمایه امراض در صورت بروز بیش از ۳۰ نوع بیماری مختلف

پرداخت هزینه های پزشکی بابت درمان آسیب های ناشی از حادثه

پرداخت مقرری روزانه بستری شدن ناشی از حادثه در مراکز درمانی

پرداخت سرمایه در صورت نقص عضو دایم ناشی از حادثه

پرداخت سرمایه بیکاری در صورت از کار افتادگی دایم و کامل در اثر بیماری و حادثه

پرداخت مستمری تا ۱۲ سال معادل یک تا چهار برابر حق بیمه پرداختی در صورت از کار افتادگی دایم کامل

معافیت از پرداخت کل حق بیمه در صورت از کار افتادگی دایم و کامل بیمه شده در اثر حادثه یا بیماری

مدت این بیمه نامه حداقل ۵ سال و حداکثر تا ۸۰ سالگی بیمه شده است.

سن ارایه پوشش های بیمه ای از بدو تولد(صفر) تا ۸۰ سالگی بیمه شده است و نحوه پرداخت حق بیمه می‌تواند به صورت منظم یا پرداخت حق بیمه به صورت یکجا باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.