اینترنت بانک حقوقی چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

یک اینترنت بانک حقوقی خوب مشاهده صورت حساب شرکت، ایجاد دستور پرداخت، پرداخت نهایی و مشاهده کارتابل دستور پرداخت‌های یک حساب خاص را برای کاربران حقوقی فراهم می‌کند.

با گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی و اقبال عمومی جهانی از راهکارهای غیرحضوری فرآیندهای بانکی، اینترنت بانک‌ها بیشتر از همیشه مورد توجه کاربران قرار گرفته‌­اند. اما خدمات اینترنت بانک‌ها تنها مختص کاربران حقیقی نیست. بلکه اشخاص حقوقی و مؤسسات و شرکت‌های کوچک و بزرگ بسیاری، برای مدیریت سرمایه خود و بهره‌مندی از ویژگی‌های منحصر به فرد اینترنت بانک‌ها، از یک برنامه اینترنت بانک حقوقی استفاده کرده‌اند.

اینترنت بانک حقوقی چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

اینترنت بانک حقوقی و BaaS

بانکداری به عنوان یک سرویس (BaaS) راه حلی برای بانک‌هایی است که نیاز به نوسازی دارند. این امکان دسترسی اشخاص ثالث به عملکرد بانک را از طریق API فراهم می‌کند تا شرکت‌های غیربانکی بتوانند کاربران خارج از ردپای موجود بانک را به خدمات مالی متصل کنند. بسیاری از موسسات مالی قدیمی دریافته‌اند که همکاری با فین تک‌ها راهی سریع برای ارائه فناوری نوآورانه و تقویت پیشنهادات BaaS آنها است.

اینترنت بانک حقوقی با رویکرد (BaaS)، دسترسی شبانه‌روزی به حساب‌های بانکی از طریق تلفن هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ را فراهم می­‌کند. به این ترتیب مصرف‌کنندگان برای مدیریت امور مالی خود به ساعات کاری سنتی بانکداری وابسته نیستند. علاوه بر این، برنامه‌های اینترنت بانک به کاربران امکان می‌دهند از پول نقد بی‌نیاز شوند و به طور کلی از روش پرداخت‌های امن‌ و مطمئن‌تری استفاده کنند. همچنین امکان پرداخت‌های P2P و نظارت بر تراکنش‌های روزانه را فراهم می‌کند، به این معنی که کاربران می‌توانند هزینه‌های خود را با کلیک یک دکمه پیگیری کنند.

از آنجا که هر شرکت دارای یک راهبر داخلی است که می‌تواند انواع دسترسی به حساب‌های مختلف شرکت را به هر کدام از کارکنان شرکت بدهد، یک اینترنت بانک حقوقی خوب مشاهده صورت حساب شرکت، ایجاد دستور پرداخت، پرداخت نهایی و مشاهده کارتابل دستور پرداخت‌های یک حساب خاص را برای کاربران حقوقی فراهم می‌کند.

اینترنت بانک حقوقی چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

از طرف دیگر از آنجا که ثبت کنندگان دستورهای پرداخت در شرکت‌ها و مؤسسات می‌توانند مشخص کنند که کدام یک از امضاداران یک دستور پرداخت را امضا کند و ترتیب و اولویت امضاها چگونه باشد، اینترنت بانک‌های حقوقی امکان دسترسی راهبر شرکت به پیش فرض و ترتیب پیش فرض امضاهای آنها را فراهم می‌کند.

تنظیم خودکار دستور پرداخت‌ها در اینترنت بانک حقوقی، باعث می‌شود فرم‌های جداگانه و پیچیده‌ی پرداخت کنار گذاشته شده و تشخیص نوع تراکنش به طور هوشمند انجام شده و کاربر با یک فرم بسیار ساده و یکنواخت کار می‌کند.

منبع آدانیک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.