محمدحسین کاشی عملکرد یک ساله پرداخت الکترونیک سداد را تشریح می‌کند

رویداد بذر امید فیناپ با حضور پررنگ شرکت پرداخت الکترونیک سداد و میزبانی بانک ملی ایران در مجموعه آجودانیه برگزار می‌شود.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد به عنوان یکی از حامیان اصلی در رویداد بذر امید فیناپ که چهارشنبه دهم اسفند ماه در مجموعه آجودانیه بانک ملی حضور دارد و محمدحسین کاشی مدیرعامل این شرکت ضمن شرکت در پنل گفتگو، گزارشی از عملکرد یک ساله شرکت ارائه خواهد کرد.

این نشست با شعار «همیشه یک بذر امید وجود دارد» میزبان مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، حسین محمودی عضو هیئت مدیره شاپرک، علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات بانک ملی، محمدحسین کاشی مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد، امیرحسین شبیری مدیرعامل فینوداد، مهدی شریعت‌مدار مدیرعامل جیبیت و مجید حسامی مدیرعامل اسنپ پی اجرا خواهد بود.

فیناپ یک رویداد تخصصی در حوزۀ فناوری‌های مالی (فین‌تک) است که از سال 1396 با سه هدف عمدۀ آموزش، شبکه‌سازی و توسعۀ فین‌تک به سراسر کشور آغاز به‌کار کرد.سداد در فیناپ هفدهم نیز که با موضوعBNPL در ششم مرداد 1401 برگزار شد حضور داشت و محمدحسین کاشی در سخنرانی خود با عنوان «جایگاهBNPL در زندگی روزمره و لایف استایل مردم» به ریشه‌های سنتی این خدمت مدرن در فرهنگ ما در قالب نسیه پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.