آمارهای جالب رمزارزی در گزارش سال تترلند

در گزارش سال ۱۴۰۱ تترلند، آمار و اطلاعات دقیق و جالبی از بخش‌های مختلف این سکوی تبادل رمزارز برای متخصصان و عموم مردم به اشتراک گذاشته شده‌ است.

تترلند به‌عنوان مرجع تخصصی تتر در کشور توانسته‌ است متر و معیار مناسبی از ماهیت این رمزارز پرطرفدار ارائه‌ دهد. حجم معاملات برپایه تتر در ایران می‌تواند تصوری حدودی از اقتصاد رمزارزی کشور ‌نشان‌ دهد و این نکته را یادآوری کند که چه ظرفیت‌هایی در این بازار موجود است. گزارش سال ۱۴۰۱ اطلاعات مهم و دقیقی از بزرگ‌ترین OTC ایرانی ارائه می‌کند که در قالب آمار و ارقام هستند. این گزارش که در ۷ فصل جمع‌آوری شده‌ است، به موضوعاتی مهم مثل رشد ظرفیت تبادل رمزارزی در ایران و عوامل استقبال از این بازار می‌پردازد. برخی از سرفصل‌های مهم گزارش سال تترلند عبارت‌اند از: حفظ امنیت تراکنش‌های کاربران تترلند در شرایط تحریم، سهم بازار سکوهای تبادل رمزارزی ایرانی، سهم خرید و فروش تتر در تترلند و‌… .

مروری بر گزارش سال تترلند

در فصل اول گزارش، ابتدا نگاهی کلی به آمار بازار رمزارزها و بازار تتر در جهان می‌اندازیم و در‌ادامه آمار مشابه درباره بازار ایران بررسی و درنهایت با وضعیت تترلند مقایسه می‌شود.

 

در فصل دوم گزارش، آمارهای مهمی در‌زمینه کاربران تترلند ارائه شده‌ است. رده سنی کاربران، پراکندگی جغرافیایی، بسترهای مورد‌استفاده از تترلند و‌… ازجمله اطلاعات مهم این بخش است.

 

در فصل سوم گزارش، روایتی دقیق از معامله‌ها و تراکنش‌های یک‌ سال گذشته تترلند ارائه می‌شود. بررسی حجم و مقدار معامله‌ها در بازه‌های زمانی مختلف، رشد یا کاهش معامله‌ها در این بخش قرار دارد.

 

در فصل چهارم گزارش، آماری از فرایند احراز هویت تترلند ارائه می‌شود. بررسی بازه احرازهویت کاربران، مقایسه فرایند احرازهویت در دیگر سکوهای تبادل رمزارز ایرانی و… مهم‌ترین موضوعات این فصل هستند.

 

در فصل پنجم گزارش، اطلاعاتی از واحد پشتیبانی و امور کاربران تترلند ارائه شده‌ است. گزارش‌هایی از میزان ساعات پشتیبانی، میزان رضایت کاربران باتوجه‌به نظرسنجی یا پرتکرارترین سؤالات کاربران در این بخش قرار دارد.

 

در فصل ششم، خدمات تترلند بررسی می‌شود. خدماتی که در سال گذشته برای اولین‌بار به کاربران ارائه شدند، در این فصل بررسی و آمارهایی جالبی درباره‌شان ارائه‌ می‌شود.

 

فصل هفتم گزارش سال ۱۴۰۱ تترلند منابع انسانی این سکوی تبادل رمزارز را بررسی می‌کند. آمارهایی خواندنی از میانگین سنی و پراکندگی جغرافیایی نیروهای فعال در تترلند جزو موضوعات این فصل هستند.

 

در فصل هشتم، افق توسعه تترلند در سال جدید توصیف می‌شود. برنامه‌های تیم توسعه کسب‌وکار تترلند برای ایجاد بازارهای جدید یکی از مهمترین موضوعات این فصل است.

 

دریافت فایل گزارش سال تترلند 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.