رونمایی از «آدانیوم» اولین مولتی‌بانک حقوقی در ایران

در دومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه، آدانیک از اپلیکیشن «آدانیوم» به عنوان اولین مولتی‌بانک حقوقی ایران در پاویون صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی کرد.

این مراسم با حضور محمدصادق خیاطیان، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی و علی حاجی‌زاده مقدم، مدیرعامل آدانیک،  محمدحسین کاشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد و جمعی از فعالان حوزه استارتاپی کشور و اصحاب رسانه در در غرفه پاویون صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

علی حاجی‌زاده مقدم، مدیرعامل آدانیک در این مراسم گفت: اپلیکیش«آدانیوم» محصول شرکت آدانیک به عنوان اولین مولتی بانک اختصاصی برای مشتریان حقوقی است. آدانیوم یک مولتی بانک شرکتی برای ارائه خدمات ویژه و اختصاصی به مدیران هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ است. با آدانیوم چالش‌های مدیران هلدینگ‌ها در کنترل حساب‌های متعدد برای شرکت‌های مختلف در بانک‌های گوناگون به شکل یکپارچه قابل حل است.

او افزود: «آدانیوم» یک مولتی بانک حقوقی برای مشتریان ویژه اما مستقل از  بانک‌ها است که در آن سرویس‌های پایه بانکی اعم از مشاهده مانده و صورتحساب و انتقال وجه‌های مختلف درون بانکی و بین بانکی تکی و گروهی در سقف‌های مختلف پوشش داده می‌شود. همچنین امکان مدیریت دسترسی به حساب‌ها در بین کارکنان شرکت و تعریف فرآیندهای داخلی گردش دستور پرداخت برای مدیران هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ بدون محدودیت در آدانیوم فراهم شده است.

مدیرعامل آدانیک خاطر نشان کرد: نکته مهم این است که سرویس‌‌دهی «آدانیوم» نامحدود بوده و برای هر بانکی که روشی برای ارائه دسترسی به حساب های حقوقی داشته باشد، امکان اتصال به آدانیوم وجود دارد.

مقدم گفت: آدانیوم هم اکنون در بانک‌ها، صندوق‌های بورسی و هلدینگ‌های بزرگ ورود کرده است و به زودی به شرکت های دیگر نیز خدمات ارائه می‌دهد. آدانیک در نظر دارد، با پشتیبانی صندوق نواوری و شکوفایی، خدمات آدانیوم را به شرکت‌های دانش بنیان نیز ارائه نماید.

 

مولتی‌بانک حقوقی

گستره بازار «آدانیوم» هدف جدی آدانیک

همچنین در حاشیه این مراسم رونمایی، مدیرعامل آدانیک در گفت‌وگو با «عصربانک»، گفت: هلدینگ‌های بزرگ و شرکت‌های زیر مجموعه می‌توانند با مولتی بانک «آدانیوم» به راحتی حساب‌های متعدد خود را مدیریت کنند.

علی حاجی‌زاده مقدم با اشاره به حضور «آدانیک» در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور، گفت: ما قصد داریم «آدانیوم» را از انحصار شرکت‌های بزرگ خارج کنیم و به سمت شرکت های دیگر بیاوریم و این کار با شرکت‌های دانش‌بنیان شروع خواهد شد و امیدواریم دسترسی این شرکت‌ها با همکاری صندوق‌های نوآوری آسان‌تر شود.

این فعال حوزه استارت‌آپی، هدف از رونمایی «آدانیوم» در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را همکاری بیشتر با شرکت های دانش بنیان توصیف کرد و افزود: توسعه و گسترش سرویس«آدانیوم» و همکاری با شرکت های دیگر با همراهی صندوق‌های نوآوری از اهداف اصلی شرکت ما از این رونمایی بود.

مدیرعامل آدانیک در پایان به آشاره به چشم انداز شرکت متبوعش در سال جاری گفت: توسعه و گستره بازار «آدانیوم» با رویکرد همکاری با شرکت های SMA از استراتژی جدی ما برای سال جاری است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.