طراحی ۲ پلتفرم جدید در یوبیتکس تا پایان سال 2023

مهرداد خانبانی، مدیر فنی صرافی رمز ارز یوبیتکس از طراحی و راه اندازی دو پلتفرم UBITEX TRAVEL و COPY TRADING تا پایان سال 2023 در صرافی رمزارز یوبیتکس خبر داد.

یکی از بخش‌های مهم بازار رمزارزها را خدمات صرافی تشکیل می‌دهد. این صرافی‌ها عموما محل مبادله عرضه و تقاضا به صورت آنلاین هستند و با ایجاد فرصت و مکان مبادله، کمیسیون دریافت می‌کنند. این صرافی‌ها از نظر نوع خدمات ممکن است با هم تفاوت‌هایی داشته باشند. صرافی یوبیتکس با ارائه دو پلتفرم مختلف در سال جاری قصد دارد خدمات خود را با سایر صرافی‌ها متمایز کند.

در این راستا مهرداد خانبانی، مدیر فنی صرافی رمزارز یوبیتکس در حاشیه 26امین نمایشگاه بین المللی الکامپ در گفتگو با عصر بانک عنوان کرد: یوبیتکس از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد و ما بر اساس این فعالیت، یک صرافی رمز ارز را ایجاد کردیم که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت و به مرور زمان وقتی که تعداد صرافی‌ها و نیاز کریپتو در کشور پررنگ‌تر شد به این فکر افتادیم که در کنار رمزارزها ، پلتفرم‌هایی که مبتنی بر رمزارز بوده را عرضه کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا موفق به توسعه 2 پلتفرم در یوبیتکس شدیم که یکی از این دو پلتفرم‌ تا پایان سال جاری (2023) با نام UBITEX TRAVEL لانچ می شود.  این پلتفرم قابلیت پرداخت از طریق کریپتو برای تمامی افرادی که قصد سفر به ایران را داشته فراهم می‌کند. همچنین افراد در سراسر دنیا می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های هتل‌ و پروازهایی که به داخل کشور انجام می‌شود از رزرو استفاده کنند.

خانبانی افزود: COPY TRADINGاز دیگر دستاوردهایی بوده که یوبیتکس که برای سال 2023 پیش‌بینی کرده و در حال طراحی و لانچ کردن آن است. این پلتفرم جدید به افرادی که دانش کافی برای ترید کردن در این بازار پرریسک را نداشته، کمک می‌کند تا سرمایه‌هایشان را در داخل کیف پول یوبیتکس نگهداری کنند و در نهایت معامله‌گر و میزان حد ریسک برای معاملات‌شان در صرافی یوبیتکس را انتخاب کنند و سپس سود بدست آمده ازاین معاملات، بین معامله‌گر و سرمایه‌گذار تقسیم می‌شود. این قابلیت بین کاربرانی که به تازگی وارد این بازار شده و تمایل دارند که در حین یادگیری سودی هم کسب کنند، بسیار مفید بوده تا سرمایه‌یشان را از دست ندهند.

وی در پایان گفت: از دیگر امکانات یوبیتکس که در حال طراحی آن هستیم، بحث ربات‌های خودکار معامله‌گر بوده که در واقع این معاملات با کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود و به کاربران کمک کند تا شرایط بازار را به درستی تشخیص دهند و در این بازار پرریسک، حاشیه سود مناسبی تجربه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.